Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[08.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - İlk Comeback Performansı

[08.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - İlk Comeback Performansı

[08.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - İlk Comeback Performansı

[08.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - İlk Comeback Performansı




ÇOK ÇALIŞACAĞIZ!

Bugün ön kayıt yapmış olsak da dikkatlice hazırladığımız performansımızı sergilemek konusunda çok gergindim. Sanırım bu çıkışımızdan sonraki ikinci albümümüz olduğu için ve ARMYlerimizle tekrar buluşabildiğimiz için daha çok gergindim.
Geç bir saatte olmasına rağmen bir sürü kişi geldi... (Sahneden tezahüratları duymak beni hep duygulandırıyorㅜㅜ) Tezahüratlara layık olmak için çok çalıştım ama çok fazla hayal kırıklığına uğradığım kısımlar oldu.. Daha az hayal kırıklığıyla performans sergilemek için daha çok çalışacağım!! Hepinizin geldiğini unutmayacağım ve tüm Bangtan üyelerine de bu promosyon periyodu için fighting!! Çok çalışacağız~~
ARMYler~çok teşekkür ederim. Sizi seviyorumㅜㅜ



İlk Comeback Performansı SUGA'nın Hayran Anlatımı

Merhaba ben Suga
Bugün ilk comeback performansımızla ilgili bir fan account (hayran anlatımı) yazmaya karar verdim Ingkyakya

Uzun bir süre sonra sahnede durduğumuz ve ARMY'lerimizle buluşmuştuğumuz için kalbim güm güm atıyordu şyup şyup

Öncelikle kaydımızı iki parçaya böldük ve ilk kısımda trailer performansımızı yaptık
ARMY'lerimizin coşkulu tezahüratları sayesinde ilk performansı yüksek bir enerji ile bitirdik ㅎ

Bundan sonra sırada çıkış parçası!! ARMY'lerimiz bunu ilk defa duydu, değil mi??

Ingkyakya ikinci kez dinledikten sonra tezahürat yapma duygusu..Şyup şyup çok etkiliydi. Dört kez kayıt yaptıktan sonra BANGTAN'ın ilk comeback performansı bitti şyup şyup

Şunu söyleyebilirim ki comeback performansı Bangtan için çok etkiliydi! Merakla bekliyorsunuz, değil mi? Ingkyakya


ARMY'lerimizin tezahüratları her zaman en iyisi!! Sizi seviyorum AMRYler~~!!




BANGTAN'ın Music Core'daki İlk Comeback Performansı Yazar V

MerhabaV~
Sonunda ilk comeback performansımızı kaydettik!!!!
Geç saatlere rağmen bu kadar çok kişinin bizi beklediğini görünce etkilendim etkilendim ㅠㅠ Yayın için tekrar performans sergilemek iyi hissettiriyor! >:D
Kendimi güzelleştirdikten sonra, stüdyoya gittik ve provalarımızı bitirdik ve resmi kayıttan önce koreografimizin üzerinden birkaç kere geçtik ve "Kesinlikle (sahnede) iyi yapmalıyım" diyi düşündüm ama sahneye çıkıp ARMYlerimizi görünce.. Wow! Bugün %100 iyi yapmalıyım" diye düşündüm!!!!!!⊙д⊙ İyi yapmalıyım!!!!!!!⊙д⊙ ㅋㅋㅋ  Her kayır yaptığımızda sesli tezahüratlarlardan ve fanchantlerden güç alıyorum! ARMYlerin tezahüratları en iyisi en iyisi! >:D Ya AMRYlerimizin tezahüratları olmadan sahneye çıkmak zorunda olsaydık ㅠㅠ Bunu düşünmek bile istemiyorum ㅠㅠ

Sahneden herkesle göz göze gelmeye çalıştım.. ama herkesle göz göze gelebildiğimi sanmıyorum..ㅠ Bir sonraki sefere gözlerimi kocaman açıp telepati yoluyla mesaj yollayacağım. Mesajımı alanlar lütfen hayran anlatımı yazsınlar. Gönderdiğim kelimeyi doğru tahmin edecekler mi diye sınav yapacağımㅋㅋㅋ
Her neyse, sesli tezahüratlarınız sayesinde kaydımızı başarılı bir şekilde bitirdik ve sahneden inerken birden bire tüylerim diken diken oldu~.....
Bu çok güzel hissettirdi >:D
Gelecek hafta bir sürü AMRY gelecek bu yüzden %100 performans sergileyeceğiz, değil mi?!
ARMYler olmadan, başarılı olamam  ㅠㅠ 
Albüm tanıtımları döneminde çok çalışacağız, bu yüzden lütfen bize iyi bakın!
ARMYler Sizi VVü hehe (Ç/N: Sizi seviyorum demek istiyor ama şirinlik yapmadan da duramıyor^^)


 JUNGKOOK’UN İLK PERFORMANS ÖN KAYDI İÇİN HAYRAN ANLATIMI 

Merhaba ARMYler~
Ben Jungkook.
Bugün ilk comeback performansımızın ön kaydına dair hayran anlatımı yazıyorum.

Uzun zamandır yayın programına katılmadığımız için ve ilk comeback performansımız olduğu için çok gergindim. Ama ARMYlerimizle buluşacağımızı düşünmek kalbimi küt küt attırdı.

Ilsan'a gelip performansımızı bitirdiğimiz zaman, asıl ön kayıt için çok zaman vardı. Bu yüzden biraz uyudum ama...!! Yeni ve gelişmiş imajımı göstermek için! Ve ayrıca.. hiç hata yapamayacağımız için, boğazımı açmak için çok egzersiz yaptım ve performansımızı izledim ve hyunglarımla koreografimizi sürekli çalıştık.
Sahneye çıkar çıkmaz..kalbim patlayacak gibi oldu. (Sahneye çıkmak konusundaki endişem ne zaman bitecek?)
AMRYlerin stüdyoya girdiklerini duyduğumda, ayaklarımla yere vurmaya başladım! Haha
Ama ARMYleri duyup gördüğüm zaman, daha da güçlendim!
O anı hiç unutmayacağım ㅎㅎ

Trailer koreografisini 5 kere ve çıkış şarkımızı 4 kere yaptık ama ARMYlerin her seferinde daha daha sesli (tezahürat etmeleri) beni çok duygulandırdı ㅜㅜ

Huh? Bu çıkış şarkımızı ilk duyuşunuz olmalı; ama nasıl herkes fanchanti bu kadar harika yaptı?!.. ARMYlerimiz gerçekten en en en iyisi :)
Bugünkü comeback performansı zordu; ama ARMYlerimiz sayesinde enerji kazandım! Ama yine de çok fazla hayal kırıklığına uğradığımız kısımlar vardı..ㅜㅜ
Çok fazla pratik yapacağım ve gelecek haftaya kadar bu küçük hayal kırıklıklarından kurtulacağım.
Şimdiye kadar bu Jungkook'un ilk comeback performansı hayran anlatımıydı.
Ah! Şarkı nasıldı? Performans iyi miydi?


HOPE'UN UYUMADAN ÖNCE YAZDIĞI BANGTAN'IN COMEBACK PERFORMANSI HAYRAN ANLATIMI!

Evet~Bugün özel bir gün!! 
Bugün Music Core ön kaydını yaptığımız gün.
Düşünürseniz, bu bizim ilk comeback performansımızdı; bu yüzden çok çok çok gergindim.
Öncelikle, sahne yüzünden çok gergindim! Ve ayrıca, AMRYlerimizle buluşacağımızı düşünmek kalbimi küt küt attırdı... bin kere!!!

Kaydımız sahne düzenlemeleri yüzünden sürekli ertelendi, bu yüzden dışarıda bekleyen ARMYlerimiz için endişeledim ㅠㅠ (Gerçekten dışarı çıkıp sizlerle beklemek istedim. Dışarısı gerçekten çok soğuktu. Umarım hastalanmamışsınız..)

Nihayet!!! Ön kaydımız başladı!! ARMYlerimizin tezahüratları gerçekten en iyisi!!!!!!x7777777777
Şarkı daha yayınlanmasa da, ARMYlerimiz harikaydı ve hemen kaptılar wow!!! (Everybody say NO!! *Ç/N: "Herkes hayır desin", çıkış şarkılarının nakaratında geçen bir cümle)
Bence sesli tezahüratlar sayesinde başarılı bir şekilde bitirebildik.
BANGTAN'ın vitamini!! Sağlık içeçeği! Güçlendirici! ARMY?
Her neyse, bence bugün gerçekten eğlenceli bir comeback performansı sergiledik.
Kutlamak için en en en güzel fotoğraf! Kya~~

Millet hope'lu geceler @-@/

NOT: Bir kişiyi selamlayamadım. Özür dilerim. Gelen tüm ARMYlere teşekkür etmek istiyorum. Teşekkürler!!


SHOW! RAPMON CORE

Evet~~Bugün çok gergindim çünkü bizim Music Core'daki ilk comeback performansımızdı!
(Stüdyoya) Gerçekten çok gergin gittim ah ilk defa gözlüksüz performans yaptım ve wow sahne neden bu kadar parlaktı.. Parlak bir gelecek bulmak gibiydi.

Programın akşam 8'den 10'a ertelendiğini duyduğumuzda, ARMY'lerimiz ve bizim için erkenden gelenler için endişelenmeye başladık.. İlk trene binenler olduğunu duyduk.. İki saatten daha bekledikten sonra, kaydın akşam 8'de başlasa bile son trene zar zor yetişeceğinizi farketmeden önce fancafeyi kontrol ettim.. Neyse, çok fazla şey düşündüm. O zaman sonunda, sahnedeyiz! Bu gerçekten yorucu fakat her zaman sahnede olmaktan mutluyum. Hareketlerimi ve ifadelerimi düşünmekle gerçekten çok meşguldüm fakat AMRY'lerin ifadelerine hızlıca şöyle bir bakış attım!


Trailer iyiydi ve hiçbir problem olmadan atlattık fakat N.O başladığında bir karmaşa oldu.. Çok fazla pratik yaptık fakat kolayca nefes alamadım ㅠㅠ Fakat buna rağmen tezahüratlar en iyisinin en iyisiydi kızlar! Sahnede yapamayacağımız bir şey yoktu neredeyse kan ağlayana(kusana???)we almost bled kadar çalıştık ve sahneden ayrıldık! Biraz hayal kırıklığı hissettim fakat pişmanlığım yok!


Ön-kaydı birkaç defa yaptık bu yüzden farklı durumlar ve sahne hakkında çokça düşünebildim; ilk performansımız benim için çok önemliydi. İlk performansımızdı fakat bir sürü ARMY vardı..ㅠㅠ Hepinize gülümsemeye fırsatım olmadığı için üzgün hissediyorum.

AMRY'ler en iyisi! Umarım hepiniz BANGTAN'ın bu albüm promosyonları boyunca mutlu olursunuz. Ben de mutlu olacağım.
Huzur!! Minnettarlığımı her gün gösteremediğim için üzgünüm, hepinizi seviyorum. Umarım samimiyetimi hissedebilirsiniz!



BANGTAN COMEBACK PERFORMANSI HAYRAN ANLATIMI YAZAN JIN 

Merhaba-Jin
Öncelikle, geç olmasına rağmen sonuna ladar bize tezahürat eden ARMYlere teşekkür ederim!
Uzun zaman sorna sahnede olmak çok güzeldi.
Stüdyoya gitmek ve kamerayla prova yapmak, sonra saçlarımızı ve makyajlarımızın yapılması... ARMYlerle buluşacağımız için gergindim. Ve sahne arkasında kaç ARMYnin geldiğini merak etmem ve sahneye çıkınca ARMYlerimizi görmem, bu his!! Çok güzeldi.
Trailer koreografimizi 5, çıkış şarkımızı 4 kere yaptık. Bu çok yorucuydu ama tezahüratşarımızı her duyduğumuzda enerji kazandık!
Hepiniz bunu biliyorsunuz, değil mi?! Haha
Henüz şarkımız yayınlanmasa da ARMYler yine de fanchant yaptılar.
Ben sahnedeyken bile bu harikaydı!
Sanırım bunun sayesinde iyi performans sergileyebildik.
Aralarda terlerimizi silmek için her moda verdiğimizde, neredeyse hep önce benim işim bitiyordu ve hala sahnede yalnızken gördüğüm yüzleri hatırlıyorum.
Haha
Bugün çok gergindim ama sizlerin sayesinde eğlenceliydi!
Herkese Jinli geceler!
Bana da ARMYli geceler *kalp*

Eng Trans: BTS_Trans
Tr Trans: BTSTurkey

Yorumlar