Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[01.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri - JungKook'un Doğum Günü

[01.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri - JungKook'un Doğum Günü

[01.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri - JungKook'un Doğum Günü

[01.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri - JungKook'un Doğum Günü


[Jimin] Ben Jimin ㅎㅎTatlı Jungkookie'nin gizli-kamera sürprizi başarılı oldu! Peong peong ağladı hahaha Jungkook-ah mutlu yıllar!♥

[Rap Monster] Merhaba ben Aktör Kim. Kalplerimizi ve ruhumuzu ortaya koyduğumuz rolümüzle JungKook için bir gizli-kamera hazırladık. Özellikle ben, Rap Mon ve Suga hyung. Lütfen bekleyin.

[Jimin?] Kandırılan Jungkook teşekkürler ve seni seviyorum ^^ Sen kolay bir hedef değilsin bu yüzden çok çok eğlenceliydi ^^^!

[JungKook] @BTS_twt Ah kandırıldığıma inanamıyorum.. Ah delireceğim!! Bir şeyleri çabuk fark etmekte çok iyiyim!!


[V] Jungkook'un sürpriz doğum günü partisi. Oyunculuğumuz iyiydi, değil mi??

[Suga] Merhaba ben Suga. Bana gerçekten oyunculuk ödülü vermelisiniz. Oyunculuğum detaylarla dolu ve duyguluydu!! Doğum günün kutlu olsun maknae :)

[Jin] Jungkook-ah, hyung her zaman senin yanında. Seni seviyorum-jin. Doğum günün kutlu olsun!

[J-Hope] JungKook'umuz doğum günün kutlu olsun-hope @-@ Lütfen şu an olduğun gibi büyü sadece~ ♥_♥



[JungKook] Hyungların doğum günümü kutlamaları çok sinirliydi. Hehe yine de kutlamalar için teşekkür ederim. Hyunglar ㅎㅎ ve ARMY'ler çok teşekkür ederim ㅜ ㅜ Çok mutluyum. Ben, mutlu JungKook. 


Eng Trans: BTS_Trans & @bts_baby_boys & @kookienea
Tr Trans: S-Nuna & Golden_V @BTSTurkey


Yorumlar