Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [05.08.2013] BANGTAN - K-Wave Röportajı

Tüm Bölümler

'Gerçek müziğin' değerlerini yaşatan yedi genç erkek.

İletilecek mesajın içeriğine göre, araç ve metot farklılık gösterir. Bu yedi genç, hip hop'ın konuşulmamış gücüne düz, hoş melodili seli ile güç kazandırdılar.
İmajları sert güçlü erkekler olmalıydı; ama onların hepsi stüdyoya eğilerek selam verip öyle girdi. Bu yedi erkek, gerçek olduklarına inandıkları değerlerini sürdürebilmek için, hip hop aracılığıyla mesajlarını iletmeye çalışıyorlar.

-Çıkış yapalı bir ay oldu! Bu zaman zarfında birçok şey yaşandı. Mesela Hanteo listelerinde bir numara oldunuz. Lütfen bana en unutulmaz anınızı söyleyin.

SUGA: İlk yayınımız! Her şey çok baştan savmaydı ama umursamadım çünkü çok heyecanlıydım. (Gülüyor)
Rap Monster: LED ışıklarıyla dekore edilmiş sahneye çıktığınız zaman, her şey mükemmel gözüküyordu.

-"Born Singer" şarkısı çıkışınızdan bir ay sonra yayınlandı. Şarkıda şöyle bir söz var, "Tek seferlik oyun başladı. Mikrofonum ile kan ter içinde savaştığım üç yıl, buharlaştı üç dakikada." Bu sözlerle sizin yaşınızdan daha olgun olduğunu hissettim. En büyük üye kim? Üç deyince onu gösterin. (Çoğu Rap Monster'ı gösterdi.)
SUGA: Rap Monster lider olmak için en uygun kişi. Çok düşünceli ve anlayışlı. Ondan öğrenebileceğimiz çok şey var.
J-HOPE: O hepimizle ilgilenir. Çok şey yaşadı ve gerçekten çok derin düşünür.

-Bangtan Boys'un anlamı, 'Değerlerimizi, dünyanın ön yargılarından ve baskılarından korumak.' Sizler hangi ön yargıların veya baskıların yok olmasını istersiniz?
Rap Monster: Özgün olanı ya da insanların kendilerini farklı şekilde ifade etmelerini küçümsemenin değişmesini istiyorum. Bence birinin ne giyeceği veya saçını nasıl yapacağı, o kişinin zevkiyle ilgili bir şey. Saçlar ve kıyafetler? Bunlar bir insanın düşüncelerinden tamamen bağımsız, değil mi?
SUGA: Hmm... İdol müziğe olan ön yargının yok olmasını istiyorum. Tüm idol artistlerin müzik yeteneği olmadığını düşünmek bence çok yanlış. Biz, yabancı müzik dinliyoruz ve daha iyi müzik yapmak için sürekli çalışıyoruz. İdollerin (İdollere karşı) bu çirkin bakış açılarının değişmesini istiyorum.
-Haklısın! Ayrıca bence yabancı rock müzik dinleyicilerinin, pop idolleri dinleyenlerden daha havalı olduğu düşüncesinden de kurtulmalıyız. Bangtan Boys, bunu yavaş yavaş gerçekleştirebilir, değil mi? Dünya da yavaş yavaş değişmez mi?
(Çocuklar sessiz kaldılar ve sadece kafalarını salladılar. Aynı düşüncede olup olmadıklarını anlamak zor.)

-Hepinizin hayranlarınızı çekmek için farklı yöntemleriniz vardır. En çekici özelliğinizin ne olduğunu düşünüyorsunuz?
Jimin: Gülümsediğim zaman gözlerim.
Jin: Çift göz kapağım yok ama büyük gözlerim var. Ve anne iç güdülerini uyandıran bir yüzüm var? (Gülüyor)
Jungkook: Sahnedeki imajımla ve gerçek ben çok farklı!
V: Sanırım çok değişik yüz ifadelerine sahip olmam.
Rap Monster: Sahnedeyken sesimi hayranlar için, duyabilecekleri kadar yükseltiyorum, bence bu benim en güçlü özelliğim.
SUGA: Sahneye ilk çıktığımda hep gözlerimle kamerayı takip etmekle meşguldüm. Ama son zamanlarda hayranlarla göz teması kurmaya çalışıyorum. Göz temasının bir çeşit iletişim olduğunu düşünüyorum.
J-HOPE: Ben (sahnedeyken) maske taktığım için gözlerim ön plana çıkıyor. Her şeyi gözlerimle ifade etmeye çalışıyorum. Hmm... Çekiciliğim, gözlerimden belli olan tutku olmalı! (Gözleri, tutkularını anlattığı yer olduğu için strese giriyor.)

-Kişisel hayalleriniz nedir?
Jimin: Bu bir hayalden çok bir hedef. Diğer üyeler kadar iyi şarkı söyleyebilmek için sesimi tamamen eğitmek istiyorum.
Jin: Oyunculuk yapmak ve hayranlarımı gerçeğe yakın oyunculuğumla  etkilemek istiyorum.
Jungkook: Daha iyi şarkı söyleyebilmek ve şarkı sözü yazarı ve bestecisi olarak gelişmek istiyorum.
V: Bangtan Boys'u tüm dünyaca tanınan bir grup yapmak istiyorum. Ve en nihayetinde hayalim iyi/havalı bir baba olmak.
Rap Monster: Dünyaca ünlü bir rapçi olmak istiyorum.
SUGA: Genel halkın yanı sıra aynı zamanda hardcore müzik sevenler tarafından da tanınan bir müzisyen olmak istiyorum.
J-HOPE: Şarkı besteleyebilen, şarkı sözü yazabilen ve şarkı söyleyebilen bir J-HOPE olmak istiyorum. Ayrıca umarım Bangtan Boys dünyaca ünlü bir grup olur. Hayır bir dakika. Dünyaca ünlü bir grup (zaten) olacağız.

Tüm temel içgüdülerini görüldükten sonra, saklanacak bir şey kalmadı. Ancak Bangtan Boys'un hala içinde göstermek istediği şeyler var. Bangtan Boys'un bir dahaki sefere neler göstereceğini merak etmiyor musunuz?



Eng Trans: BTS_Trans
Tr Trans: BTSTurkey

Yorumlar