Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[THE STAR MAGAZINE] BANGTAN Üyelerinin Profilleri
820.0041

[THE STAR MAGAZINE] BANGTAN Üyelerinin Profilleri

[THE STAR MAGAZINE] BANGTAN Üyelerinin Profilleri

[THE STAR MAGAZINE] BANGTAN Üyelerinin Profilleri


İsim: Rap Monster (Kim Namjoon)
Doğum Tarihi: 12.09.1994
Kan Grubu: A
Takma Adları: RapMon (Kısaltma), Leader Mon (Çünkü ben liderim), God of Destruction (*TR: Yıkım Tanrısı: Dokunduğum her şey kırılır/bozulur).
Ailesi: Baba, anne, küçük kız kardeş.

En Sevdiği Yemekler: Et, Korean knife noodles. 
En Sevdiği Renk: Siyah
En Sevdiği Eşyası: Kıyafetler, bilgisayar, kitaplar.

İdeal Kız Tipi: Güzel sesi olan, yeterince uzun, soluk tenli ve beyaz tişört + kot pantolon + kırmızı Converse ile güzel görünen biri.


Alışkanlıkları: Omuzlarımı yuvarlamak, No More Dream (performansına çıkmadan önce) ses alıştırması yapmak.


Beni tanımlayan bir kelime: Rapper, gag (şaka)

Rol Modellerim (Örnek aldığım insanlar): West, A$AP Rocky. 

10 yıl içinde ben: Zengin bir rapper olacağım.


İsim: Jin (Kim Seokjin)
Doğum tarihi: 04.12.1992
Kan Grubu: 0
Takma Adları: Pembe prenses, Prenses Jin. Pembeyi sevdiğim için, hayranlar bana bu takma adları verdi.
Ailesi: Anne, baba, abi.

En Sevdiği Yemekler: Istakoz, et, naengmyeon (soğuk noodles), tavuk, yağlı yemekler.
En Sevdiği Renk: Pembe.
En Sevdiği Eşyaları: Maple Stroy oyuncakları, Super Mario oyuncakları, Nintengo oyunları.

İdeal Kız Tipi: İyi bir eş, yemek yapmakta iyi ve nazik biri.
Alışkanlıkları: Acıktığım zaman sol gözümü kırpmak.


Beni Tanımlayan Bir Kelime: Doraemon'dan Hidetoshi (Kore'de Youngmin diye okunur). V bana benzeyen bir karakter buldu.


Rol Modelleri (Örnek aldığı insanlar): Big Bang'den T.O.P. Sunbae.

10 yıl içinde ben:  Çavuş Kim Seokjin ㅠ.ㅠ Ve Bangtan olarak başarılı olunca, annelerin televizyonda izlemeyi sevdiği Jin olacağım.


İsim: SUGA (Min Yoongi)
Doğum tarihi: 09.03.1993
Kan Grubu: 0
Takma Adları: Hareketsiz Min (Çünkü boş günlerimde hiçbir şey yapmam), Baba (Ben yurtta tipik bir  Gyeongsangdo'lu babayım).
Ailesi: Baba, anne, abi (Sizi özledim, sizi seviyorum ♡)

En Sevdiği Yemekler: Et, et, et.
En Sevdiği Renk: Beyaz.
En Sevdiği Eşyaları: Fotoğraf makinesi, elektronik aletler, aksesuarlar.

İdeal Kız Tipi: Müziği ve hip-hop'u seven biri. 
Alışkanlıkları: Sıradan olaylara kafiye uydurmak, aşırı şaka yapmak, nasıl tweetler atacağımı düşünmek, gerginken şiveli konuşmak, sub sub ve ağlamak ㅠ.ㅠ Eungkyakya gibi gülme sesleri.

Beni Tanımlayan Bir Kelime: Glutinous pirinç keki. Şeker (Ben gerçek hayatta çok soluk tenliyim). Tembel (Müzikle ilgili bir şey yaparken ve sahnedeyken tembel değilimdir!!!) Yorucu (Yorucu olan hiçbir şeyden hoşlanmam!!!)

Rol Modelleri (Örnek aldığı insanlar): Kanye West, Lupe Fiasco, Lil Wayne, Hit Boy. 

10 yıl içinde ben: Müzikle dünyaya hakim olacağım! Tüm dünyaya müziğimi dinletmek istiyorum.


İsim: Jungkook (Jeon Jungkook) 
Doğum tarihi: 01. 09.1997
Kan Grubu: A
Takma Adları: Jeon Jungkookie. Suga hyung bana hep böyle seslenir.
Ailesi: Anne, baba, abi.

En Sevdiği Yemekler: Ekmek, pizza, unlu mamuller. 
En Sevdiği Renk: Kırmızı, siyah, beyaz.
En Sevdiği Eşyaları: Ayakkabılar, makyaj malzemeleri.

İdeal Kız Tipi: Boyu en az 168 cm ama benden kısa olan biri, iyi bir eş, güzel yemek pişiren, zeki biri, bacakları güzel olan biri ve kibar biri.

Alışkanlıkları: Burun çekmek (Bende burun iltihaplanması *rinit* var), parmaklarımı kıtlatmak.

Beni Tanımlayan Bir Kelime: GoldMak (Golden Maknae  *Altın Maknae*)

Rol Modelleri (Örnek aldığı insanlar): G-Dragon Sunbaenim (v)

10 yıl içinde ben: Bir ördek eti restoranı sahibi veya dövmeci.


İsim: Jimin (Park Jimin) 
Doğum tarihi: 13. 10.1995
Kan Grubu: A
Takma Adları: Park Jiminnie (Suga hyung bana böyle seslenir, nedenini bilmiyorum), Dooly (Yanaklarımı şişirince ona benzediğimi duydum) 
Ailesi: Baba, anne, küçük erkek kardeş.

En Sevdiği Yemekler: (Domuz, sığır, ördek, tavuk) eti, meyveler, güveç (kimchi jjigae)
En Sevdiği Renk: Mavi, siyah.
En Sevdiği Eşyaları: New Era (şapkaları), bandanalar.

İdeal Kız Tipi: Nazik ve şirin kızlardan gerçekten çok hoşlanırım. Benden küçük olmalı.

Alışkanlıkları: Dans etmek / Nerede olursam olayım müzik eşliğinde hareket etmek.

Beni Tanımlayan Bir Kelime: Bangtan'ın yakışıklı üyesi, şirin.

Rol Modelleri (Örnek aldığı insanlar): Big Bang üyesi Taeyang sunbae. Onu takip etmek (onun gibi olmak) istiyorum ve ona saygı duyuyorum.

10 yıl içinde ben: Sahnede (performans sergilemekten) keyif alan havalı bir sanatçı.


İsim: V (Kim Taehyung) 
Doğum tarihi: 30.12.1995
Kan Grubu: AB
Takma Adları: TaeTae (Söylemesi kolay olduğu için arkadaşlarım bana TaeTae~ diye seslenir), Blank (Donuk/Boş) Tae (Çünkü hep donuk/boş bir yüz ifadem var.) 
Ailesi: Anne, baba, küçük kız kardeş.

En Sevdiği Yemekler:  Japchae, her tür et.
En Sevdiği Renk: Siyah, yeşil, beyaz.
En Sevdiği Eşyaları: Bilgisayar, büyük oyuncaklar, kıyafetler, ayakkabılar, aksesuarlar, benzersiz olan her şey.

İdeal Kız Tipi: Gün be gün daha da güzel olan ♡, sadece benimle ilgilenen ♡, sadece beni seven ♡, dışarıdan şık olan ama bana sıcak çikolata yapan ve çok aegyosu olan biri.

Alışkanlıkları: Tırnaklarımı yemek, ağzımı açmak, şirin olan her şeye dokunmak, ve sık sık "Anne?" ve "Bu (canımı) acıttı" demek.

Beni Tanımlayan Bir Kelime: Maymun. Küçükken hayvanat bahçesinde bir şempanze bana tükürdü ve bu olaydan sonra, arkadaşlarım şempanzenin rakibi yani bir maymun olduğumu söylemeye başladı.

Rol Modelleri (Örnek aldığı insanlar): Babam. Kendi babam gibi, çocuklarına iyi bakan, dedikleri her şeyi dinleyen, gelecek planları konusunda onlara öğüt veren ve onları cesaretlendiren ve karısı tarafından çok azarlanan bir baba olmak istiyorum.

10 yıl içinde ben: Çocuklarım, Taekwon (erkek, 2 yaşında) ve Taegeuk'ı (kız, 7 aylık), hayvanat bahçesine götüreceğim ve güvercinleri karides krakeriyle besleyeceğiz.  



İsim: J-Hope (Jung Hoseok)
Doğum tarihi: 18.02.1994
Kan Grubu: A
Takma Adları: Umut. Her şeyden önce adım umut dolu. Aynı zamanda çok parlak bir kişilliğe sahibim. Ben umutlu biriyim.
Ailesi: Anne, baba, abla

En Sevdiği Yemekler: Geleneksel Kore yemekleri, kralyet yemekleri, kimçi.
En Sevdiği Renk: Yeşil.
En Sevdiği Eşyaları: Kıyafetleri, ayakkabıları, legolar ve Apple ürünleri ㅎ ㅎ

İdeal Kız Tipi: Beni seven, iyi yemek yapan ve beni düşünen bir kız.

Alışkanlıkları: Müzik duyduğumda dans etmek, etrafımda ne var ne yok temizlemek.

Beni Tanımlayan Bir Kelime: hope (umut), @-@

Rol Modelleri (Örnek aldığı insanlar): A$AP Rocky, J. Cole, Beenzino, G.D

10 yıl içinde ben: Uluslararası ünlü grup Bangtan'dan J-Hope. Ve... orduda? ㅠ.ㅠ (Askere gideceğinden bahsediyor.)

Tr Trans: @BTSTURKEY 
Eng Trans: @BTS_Trans

Yorumlar