Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[Hayran Anlatımı | 07.07.2013] BTS Mokdong İmza Günü
106.6672

[Hayran Anlatımı | 07.07.2013] BTS Mokdong İmza Günü

[Hayran Anlatımı | 07.07.2013] BTS Mokdong İmza Günü

[Hayran Anlatımı | 07.07.2013] BTS Mokdong İmza Günü





İmza günü etkinliği başlamadan, Suga arkasına doğru eğildi ve yüzünü sol tarafa döndürerek fanlara doğru baktı. Kimse onunla etkileşime geçmeyince yüzünü çevirdi. Suga tekrar yüzünü çevirdi ve ben bu kez elimi sallamaya karar verdim. Ve Suga bana gülümseyip (gerçekten parlak bir gülümsemeyle) bana el salladı. AMAN TANRIM! Gerçekten çok çok çokk mutlu olmuştum çünkü ona el sallayan tek kişiydim! 

~Rap Monster~



Ben: *Rap Monster'a doğru yürüdüm ve diz çöktüm* Merhaba ben Tay fan!
Rap Monster: Vaaaooov! Tayland'a KBS Konseri için gideceğiz. Bizi izlemeye geleceksin, değil mi?
Ben: Evet! Çoktan bileti aldım!
Rap Monster: Görüşeceğimize söz veriyor musun?
Ben: Tabii ki!  Ön sıradan bilet aldım! *Rap Mon ile serçe parmağıyla söz yaptım*
Ben: ...... (Artık onunla ne konuşacağımı bilmiyorum, çok heyecanlıyım)
Rap Monster: Önereceğin Tay yemeği nedir?
Ben: Pad-thai ve Som-tam
Rap Monster: Ah! Ben Pad-thai'yi biliyorum! Denedim, lezzetliydi! Noddle'ın biraz baharatlı türündendi.
Ben: Evet! Ayrıca karpuz da lezzetli.
Rap Monster: (Ne dediğimi duymadı) Ne?
Ben: KARPUZ!!!
Rap Monster: Ah! Bir meyve suyu çeşidi mi?
Ben: HAYIR HAYIR... Bu bir meyve!
Rap Monster: Deneyeceğim.
Ben: Tayland'ı ziyaret etmek ister misin?
Rap Monster: Tabii ki! İsterim!
Ben: Tay fanlar hakkında ne düşünüyorsun? Onları seviyor musun?
Rap Monster: EVET! HİÇ ŞÜPHESİZ! *hi-five/çak bir beşlik yapıyor*
Ben: .....
Rap Monster: *kartı okuyor* (Aegyo/şirinlik yapar mı diye sordum) *bana baktı*
Ben: ....
Rap Monster: Yapamam... *Elleriyle garip bir booing booing yapıyor* (Hemen hemen B.A.P Yongguk'a benzedi bunu yaparken)
Ben: *Ona kocaman bir gülümseme verdim* Tayland'da görüşürüz!
Rap Monster: Görüşürüz!



NOT: İngilizce'si çok iyi çünkü onunla gerçekten uzun konuştum. Aksanı harika. Ben ne konuşacağımı bilmezken de yeni bir konu açtı.


~JIN~



Jin: Anyonghaseyoooo

Ben: Anyonghaseyo ben Tay bir hayranım.
Jin: Vay! Çok uzaktan gelmişsin! Adın ne? (İngilizce)
Ben: *Tayca yazdığım kartımı gösterdim*
Jin: *Aklı karıştı ve kafasını yazamıyorum anlamında salladı*
Ben: *İngilizce yazdığım kartımı gösterdim*
Jin: *Adımı yazdı ve imzaladı. Sonra diğer kartımı okudu. (Kartta 'Resmimi çizmer misin?' yazıyordu)*
Ben: İngilizce biliyor musun?
Jin: Evet!Biliyorum!
Ben: *Gülümsedim*
Jin: *Çizimine odaklanırken bir yüzüme bir kağıda baktı*
Ben: *Bir yüzük göstererek*Bu arkadaşımın hediyesi.
Jin: Oh! *sol elini uzattı*
Ben: *serçe parmağına yüzüğü taktım ve ona bir mektup verdim*
Jin: Teşekkürler!
Ben: Bye bye

Oh Jin beni kedi mi sandın?! Ama gözler... tamam bana benziyor!! Tek göz kapaklı.



~SUGA~



SUGA: *Daha ona dönmeden hemen başını eğdi ve yüzünde büyük bir gülümsemeyle "Anyonghaseyoooo" dedi.*

Ben: Anyonghaseyo
SUGA: *Güzel bir gülümsemeyle* adın ne?
Ben: *Yazdığım kartı göstererek* Arkadaşım için.
SUGA: Arkadaşın burada yok mu?
Ben: Evet yok. Senin için bir yüzüğüm var.
SUGA: Ah!! *sol elini uzattı*
Ben: *Yüzük parmağına yüzüğü taktım*
SUGA: Teşekkür ederim! *Gülümsedi*
Ben: Benim değil... Arkadaşımın hediyesi.
SUGA: Aahhh.. *Güldü* Teşekkür ederim!
Ben: O gün M!Countdown'a geldim ve içeri giremeyen hayran bendim. Ağlayan eller yaptığını gördüm, çok şirindin!
SUGA: *Korece bir şey söyledi duymadım*
Ben: Tayland'da görüşmek üzere!
SUGA: Bye bye *iki elimle de Hi-five (Çak bi beşlik) yaptı*

NOT: Kartta arkadaşımın SUGA'ya sorusu: "Benimle evlenir misin? Eğer kalbini istesem ne kadarını verebilirsin?" Suga'nın cevabı: ♥ x100000000


SUGA'yla genel olarak İngilizce konuştum. İngilizcesi çok iyi değildi ama yine de onunla iletişim kurabildim. Yüzü hep çok parlak bir şekilde gülüyordu ve çok kibar bir kişiliği var.



~J-HOPE~



J-Hope: Anyonghaseyo

Ben: Anyonghaseyo. Ben Taylı bir hayranım.
J-Hope: Tayvan?
Ben: Hayır! Taylı hayran. (Korece)
J-Hope: Ahh... Taylı hayrab! *Gülümsedi* Adın ne?
Ben: Guzjung! *Adımı yazdığım kartı gösterdim*
J-Hope: *Adımı yazdı ve albümümü imzaladı*
Ben: İngilizce biliyor musun?
J-Hope: Hayır.... T_T (Çok üzgün bir yüz ifadesiyle cevap verdi ve ona yazdığım kartı okudu. 'Kendi resmini çizer misin?')
J-Hope: Kendi resmimi mi çizeyim?
Ben: Evet :D
*Karta resmini çizdi* (J-Hope kendi resmini çizerken, Suga'ya mektumumu vermeyi unuttuğumu fark ettim. Suga'ya döndüm ve ona mektubumu verdim. Suga çok şaşırdı, başını eğerek"Ah!!? Teşekkür ederim" dedi. Ben de ona gülümsedim)
Ben: Teşekkür ederim :D
J-Hope: Anyong! *Gülümsedi*
~V~


gif cr: romanticvirus.tumblr

V:
 Anyonghaseyo! *Başını eğerek selam verdi*

Ben: Anyonghaseyo! *Başımı eğerek selam verdim* Ben Tay hayranım!
V: Sa-was-dae-krub (Tayca 'Merhaba' demek)
Ben: Ah!! Sawasdeekaaa!
V: Adın ne?
Ben: *Tayca yazdığım kağıttaki adımı gösterdim*
V: *Yazdığımı yazmaya çalıştı; ama çok komik oldu. Bir harfi unuttu ve sonradan okla ekledi*
Ben: *Gülümsedim*
V: *"Lütfen aegyo yap" yazan kartımı okudu.*
V: *Buing buing yaptı ve utangaç bir şekilde gülümsedi.* Bunda iyi değilim. Üzgünüm.
Ben: Sorun değil.
V: Bir sonraki sefere daha iyi yapacağım.
B: Söz mü?
V: Evet! Söz veriyorum! *serçe parmağıyla söz verme hareketini yaptı*
Ben: Anyong
V: Anyong

V ile aramda geçen tüm konuşmalar Koreceydi. Onunla İngilizce konuşmadım.



~JIMIN~


Jimin'le sadece Korece konuştum;  İngilizce konuşmadım
Jimin: Merhaba! *gülüş*
Ben: Merhaba! Ben Tay fan!
Jimin: Efendim? Duyamıyorum? *kulağını bana doğru yaklaştırdı çünkü ne dediğimi duyamıyordu*
Ben: Ben Tay fan!
Jimin: Ah….. Anladııımm *büyük bir gülümseme verir* Adın?
Ben: *Kart üzerine yazdığım adımı işaret ettim*
Jimin: Guzjung?
Ben: Eveeeeet ^O^
Jimin: *ismimi yazıp imzaladı ve yazdığım diğer yazıyı okudu ''Seni çok seviyorum, benimle evlenir misin?'' ve Jimin postun üzerine cevabını yazdı*
Jimin: (Korece bir şeyler söyledi ve ben bunu anlamadım)
Ben: Bu bizim çift yüzüğümüz! *yüzüğü ve sol elime taktığım aynı yüzüğü ona gösterdim*
Jimin: OH?!!!! *utangaç şekilde gülümsedi ve sol elini verdi*
Ben: *yüzüğü yüzük parmağına taktı*
Jimin: bunu iyice saklayacağım :)
Ben: Bay bay
Jimin: Görüşürüz! :D

Jimin'in cevabı: ''Ailene sor/ailenden izin al''. Auuuuuu Çok tatlı >O< ve imza günü sonuna kadar yüzüğü taktı. Parmağındaki tek yüzük!! Fakat bence, Jimin yüzüğü, yüzük parmağından çıkartıp serçe parmağına taktı. Etkinlik sonrası, arkadaşıma Jimin ile nasıl iletişim kurduğunu sordum çünkü onun Korecesi ve İngilizcesi iyi değildi. Kart üzerine Korece yazdığı yazıyı Jimin'in okuduğunu söyledi ve Jimin ona 'Korece konuşamıyor musun?' (Korece olarak) diye sormuş. O da "Hayır" diye cevap vermiş. Bu yüzden Jimin İngilizce olarak cevaplamış 'I'm ok.' 
I'm ok' (*Sorun yok) NE!!?!?! JIMIN İNGİLİZCE BİLİYOR MU?!!!!!! ONUNLA İNGİLİZCE KONUŞMAMLIYDIM!!!

~Jungkook~



Jungkook: *Daha ben ona dönmeden, başını eğdi* Anyonghaseyo! (*Korece 'Merhaba' demek)

Ben: *Başımı eğerek* Anyonghaseyo! Ben Tay hayranım!
Jungkook: Oh!? *Güldü* Adın ne?
Ben: Namthip
Jungkook: Namgin?
Ben: Hayır T_T *Tayca yazdığım kağıttaki adımı gösterdim*
Jungkook: *Yazamadığı için başını salladı*
Ben: *İngilizce yazdığım kağıttaki adımı gösterdim*
Jungkook: *Adımı İngilizce yazı ve yanına   koydu ve imzasının yanına da kocaman bir  koydu.*
Jungkook: Yazdığım notu okudu, 'Lütfen göz kırp ve benim için aegyo (*şirinlik) yap'* Göz mü kırpayım?
Ben: Evet.
Jungkook: *Göz kırptı ve aegyo yaptı*
Ben: Anyong (Korece 'güle güle')
Jungkook: Anyong! *Hi-five (çak bir beşlik)*

Ower of the F.A.s: nukutzaa @ tumblr 

Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar