Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [28.06.13] SportsSeoul BANGTAN Röportajı 1. Bölüm

Tüm Bölümler
BTS, ‘Bang Sihyuk’un şirketin sanatçısı olduğu için dikkatleri üzerine çeken 7 üyeli bir erkek Hip Hop idol grubu. Üyelerin adları: Rap Monster, SUGA, Jin, J-Hope, Jimin, V ve Jungkook. Ve bu grup çıkış yapmadan önce oluşturuldu.


BTS üyeleri, yapımcı Bang Sihyuk’un projesinin bir parçası olarak oluşturulduktan sonra 1 ile 3 sene arası eğitim gördüler. 

‘Çaylak olmayan çaylaklar’ lakabına “Bu artık bir anı.” diyerek gülüyorlar. Olgun grup BTS, 25 Haziran sabahı <SportsSeulDotCom> ile çıkışlarından önce yaşadıkları zor zamanları paylaştı.


-‘Bang Sihyuk’un Idolleri’ olarak adlandırılmak, size baskı yapmıyor mu?

Rap Monster: Dürüst olmak gerekirse, bu bize çok baskı yaptı. Eğitim zamanlarımızda çok hazırlık yaptık; ama onu (Bang Sihyuk) hayal kırıklığına uğratmayacak idoller olmayı düşünmek omuzlarımızda büyük bir yük hissetmemize sebep oldu. Özellikle, o çok saygıyı hak eden olağanüstü biri olduğu için.

V: Onun, ‘kötü insan’ imajı var; ama o bize hep duyarlı/şefkatli davranır. Onun almak istediğim bir sürü özelliği var. Bana adımı bile o verdi.

SUGA: Genellikle insanlar, bizi o yetiştirdiği için adımızı onun ‘Bulletproof Boy Scouts (Kurşungeçirmez izciler)’ koyduğunu düşünüyorlar; ama bu bir aldanma. (Adımızın) gizli ve derin bir anlamı var, hayatın kurşunlarını geri döndürmek ve onlara direnmek (gülüyor). Kulağa çok mu kendini beğenmiş geliyor?


-Lütfen bize eğitim günlerinizden bahsedin.

Rap Monster: Eğitim alırken, pes etmek istediğim çok zaman oldu. Çok büyük zorluklarla çıkış yapan idoller bunu anlayabilir, gerçekten çok zordu. J-Hope ile eğitim görürken, eklenen yeni üyeler olmadığı için, ihmal edildiğimizi düşündüm (gülüyor). Yurtta, ailemden uzak monoton rutinden dolayı ağlamak istediğim zamanlar oldu. Ama şimdi bunları düşünmek… Atık onlar güzel anılar.

J-Hope: Ailem ve arkadaşlarım bana ne zaman çıkış yapacağımı soruyorlardı… Bunu her sorduklarında, korkularım büyüyordu. BTS, eğitim görüp çıkış yapamayacak diye gerçekten çok endişelendim. Ama bunun onayını alacağım hiçbir yer yoktu. Bu, çok sinir bozucuydu. Benimle beraber eğitim alan tüm arkadaşlarım çıkış yapıyor gibi hissediyordum.

SUGA: Yapımcımız Bang Sihyuk’a gücendim. O, saygı duyduğum biri; ama o zamanlar ondan hiç hoşlanmıyordum. Bir gün, eğitimin ortasında odayı terk ettim ve istifa edeceğimi söylemek için yapımcı Bang Sihyuk’a gittim. Çok cüretkar bir açıklama yaptığımı düşünmüştüm; ama öyle bir azarlandım ki, sonunda istemeden de olsa prova odasına gidip çalışmaya devam ettim (gülüyor). O zamanlar, tek yaptığım çalışmak olduğu için, çok kalın kafalıydım; ama şimdi geri dönüp düşünüyorum da… Yapımcımız Bang Sihyuk bize tam da ihtiyacımız olan zamanı vermiş. O süreçte, yapmak istediğimiz tüm müzikleri yapabildik. Tüm bunlar sayesinde BTS hayatta kaldı diyebilirim.

Eng. Trans: BTS-TRANS
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar