Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [AĞUSTOS/2013] HARU HANA Vol. 19 BANGTAN Röportajı - SUGA

Tüm Bölümler
SUGA


S1: Gerçek ismin?
Min Yoongi.

S2: Memleketin?
Daegu.

S3: Lakabın ve Japon hayranların tarafından nasıl çağırılmak istediğin?
Suga.

S4:  Seni etkileyen bir şarkı ya da sanatçı?
EPIK HIGH-sunbaenim’in FLY şarkısındaki rap, beni başlamam için tetikledi daha sonra Kanye West, NAS’tan etkilendim ve böylece gitti.

S5: Gençken hayalin?
İtfaiye Basketbol oyuncusu Müzisyen

S6: Sevdiğin bir cümle (Sloganın)?
Eğlenerek yaşayalım. Müziği hobi olarak yapmak ve iş olarak yapmak farklı şeyler.

S7: BTS’i bir renkle açıklaman gerekse, bu hangi renk olurdu?
Altın rengi. Altın rengi yüzüklerle ve kolyelerle takılabildiği için herkes bunu kendi rengine uydurabilir. Yani özgürce değişebilen bir grup olmak istiyorum.

S8: Son zamanlarda ne dinlersin?
Son çıkan bütün hiphop ve rap şarkılarını.

S9: Her gün kesin olarak yaptığın şey.
Şarkı yazmak. Bekleme odasında ya da arabadayken bile şarkı sözü yazıyorum. Yazamadığımda huzursuz hissediyorum.

S10: Son zamanlarda seni ağlatan bir olay?
Ağlayan bebek olduğum için çok fazla ağlarım (Gülüşmeler). Şehre geldiğimde, ailemi göremediğim bir zamanda ebeveynlerim Seoul’e geldiklerini söylemişlerdi fakat çok yoğun olduğum için onlarla sadece 3 dakika konuşabildim, bu yüzden çok üzüldüm ve ağladım.

S11: Endişelendiğinde konuştuğun kişi?
Rap Monster. Yaşlarımız yakın olduğu ve üzerine konuşabileceğimiz ortak birçok şey olduğu için biz müzik ve hayat hakkında sık sık konuşuruz.

S12: Bir sevgilin olursa yapmak istediğin şey?
Yazdığım şarkıları onun dinlemesini istiyorum.

S13: Kendinden büyük bir sevgilisi olacak gibi ve kendinden küçük bir sevgilisi olacak gibi görünen üye.

Kendinden büyük bir sevgilisi olacak üye  Jungkook
Kendinden küçük sevgilisi olacak üye  Jin

S14: Üyeleri insan olmayan varlıklarla eşleştirseydin, bunlar ne olurdu?
Rap Monster Canavar
Jin Kurt
J-HOPE Kedi
Jimin Sincap
V Maymun
Jungkook Köpek

S15: İnsan olmayan varlıklarla konuşma yeteneğin olsaydı, neyle konuşmak isterdin?

Müzik. Küçükken bile ilgimi çeken hiçbir şey yoktu, ta ki “Müzik yapmalıyım!” diye düşündüğüm o ana kadar. Ona (müziğe) neden böyle sonuçlandığını sormak isterim. (Ç/N: Neden müzik yaptığımı sorarım demek istiyor.)

Source/scans: bts_japan & bangbangtan0612
Eng Trans: bts_trans
TR Trnas: BTSTurkey

Yorumlar