Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [AĞUSTOS/2013] HARU-HANA Vol. 19 BANGTAN Röportajı - RAP MONSTER

Tüm Bölümler

RAP MONSTER işte böyle biri!

SUGA:  O gerçekten harika!
Jungkook: Canavar
Jin: Bebek dinazor Dolly. Kuyruğunu sallıyor ve bir şeyleri eziyor (gülüşmeler).
Jimin: Aslında, çok kolay incinir.

S1: Gerçek ismin?
Kim NamJoon

S2: Memleketin?
Seoul, Ilsan.

S3: Lakabın ve Japon hayranların tarafından nasıl çağrılmak istediğin?
Kore’de bana RapMon diyorlar bu yüzden Japonya’da da RapMon’um!

S4:  Seni etkileyen bir şarkı ya da sanatçı?
EPIK HIGH, Eminem, Kanye West, NAS.

S5: Küçükken hayalin neydi?
İlkokul 5.sınıfa kadar çok özel bir hayalim yoktu, güvenlik görevlisi olmayı hayal ederdim.

S6: Sevdiğin bir cümle (Hayat felsefen)?
“Bu da geçecek” Kötü bir zaman geçiriyorsanız bu önemli değil, çünkü o da geçer/biter. Uzun zaman önce “İstiyorsam yapabilirim” şeklindeydi ama istediğin halde yapamayacağın birçok şey var… (Gülüşmeler)

S7: BTS’i bir renkle açıklaman gerekse, bu hangi renk olurdu?
Gri. Bütün üyeler çok hoş çocuklar fakat güçlü bir imaj göstermek için koyu kıyafetler giymek zorundayız bu yüzden herkes gri giyiniyor. Bu hoş renk değişimi nasıl olur bilmiyorum ama bence bir dahaki sefere kendi renklerimizi gösterebiliriz.

S8: Son zamanlarda ne dinlersin?
Dynamic Duo.

S9: Her gün kesin olarak yaptığın şey.
Bir günlük tutmak ve geriye dönüp düzenlemek.

S10: Son zamanlarda seni ağlatan bir olay?
Çıkış showcase’imizde ya da ilk kaydımızda ağlamamaya karar verdim; çıkış showcase günü, öğlen onlarla büyüyüp geliştiğim üyeler ağlıyorlardı… Bu yüzden en sonunda tuzağa düştüm ve gözyaşlarım düştüğü için panikledim (gülüşmeler).

S11: Endişelendiğinde konuştuğun kişi?
Suga-hyung. 3 yıldır birlikte yaşıyoruz bu yüzden çok yakınız ve birçok kez bana yardım etti. Benden genç olanlara gelince, Jimin.

S12: Bir sevgilin olursa yapmak istediğin şey?
Birlikte bir şarkı yapmak ve söylemek istiyorum.

S13: Kendinden büyük bir sevgilisi olacak gibi ve kendinden küçük bir sevgilisi olacak gibi görünen üye.
Jungkook gerçekten “noona~” demekten hoşlanacak birisi gibi görünüyor.
SUGA genç kişilerden hoşlanan birisi olmaya uygun.

S14: Üyeleri insan olmayan varlıklarla eşleştirseydin, bunlar ne olurdu?
Jimin Geodude (pokemon).
V Uzaylı.
Jungkook Chikorita (pokemon)
Ve diğerleri… Bilmiyorum (gülüşemeler)!

S15: İnsan olmayan varlıklarla konuşma yeteneğin olsaydı, neyle konuşmak isterdin?
İnsanların normalde kullanmak zorunda oldukları şeylere ne düşündüklerini sormak isterim. Kıyafetler, diş fırçaları ve bunun gibi şeyler…

Eng Trans: Iraide@bts_trans
TR Trnas: BTSTurkey

Yorumlar