Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [AĞUSTOS/2013] HARU-HANA Vol. 19 BANGTAN Röportajı - JIMIN

Tüm Bölümler
Jimin


S1: Gerçek ismin?
Park Jimin

S2: Memleketin?
Busan. Hakiki Busan erkeğiyim.

S3: Lakabın ve Japon hayranların tarafından nasıl çağrılmak istediğin?
Japonya’da biraz yakın/samimi olmak istiyorum bu yüzden “Jimin-chan”* (gülüşmeler)
(Ç/N: chan Japonya’da isimlerin sonuna eklenen samimiyet belirten bir ektir.)

S4:  Seni etkileyen bir şarkı ya da sanatçı?
Rain-sunbaenimi izlerken bir şarkıcı olmayı hedefledim. Ve bir trainee olduğum zamanlarda SOL’dan (Bigbang Taeyang) ve Chris Brown’dan etkilendim.

S5: Gençken hayalin?
Çok fazla hayalim vardı, Galazy Express 999’daki makineleştirilmiş insan olmayı bile istedim.

S6: Sevdiğin bir cümle (Sloganın)?
“Hadi havalı/yakışıklı olalım.” İçeride ve dışarıda havalı biri olmak istiyorum.

S7: BTS’i bir renkle açıklaman gerekse, bu hangi renk olurdu?
Altın rengi.

S8: Son zamanlarda ne dinlersin?
Chris Brown

S9: Her gün kesin olarak yaptığın şey.
Pratik yapmak. Hayranlarla paylaşmak için her gün twittera bir fotoğraf yüklüyorum.

S10: Son zamanlarda seni ağlatan bir olay?
Şirketimle anlaşma yaptığım zaman. Ailem gittikten sonra onlarla telefonda konuştum ve odamda ağladım.

S11: Endişelendiğinde konuştuğun kişi?
Genelde kendi kendime çözerim. Yapamazsam V ile konuşurum.

S12: Bir sevgilin olursa yapmak istediğin şey?
Çok fazla şey yapan ve çok şey vermek isteyecek türde biriyim fakat ilk olarak el ele tutuşmak isterim!

S13: Kendinden büyük bir sevgilisi olacak gibi ve kendinden küçük bir sevgilisi olacak gibi görünen üye.
Kendinden büyük bir sevgilisi olacak üye → Jin
Kendinden küçük sevgilisi olacak üye → V

S14: Üyeleri insan olmayan varlıklarla eşleştirseydin, bunlar ne olurdu?
Jungkook Tasmasız bir köpek
V Dizginleri yoldan çıkmış bir midilli
Rap Monster  Aslan, eğer onu yakalayabilirseniz her şeyi kırar ve tekrar kaçar.
Suga  Bu aslanın antrenörü                       
Jin  Büyükanne
J-HOPE  İkinci büyükanne (gülüşmeler)

S15: İnsan olmayan varlıklarla konuşma yeteneğin olsaydı, neyle konuşmak isterdin?
Köpekler ve hayvanlar.

Source/scans: bts_japan & bangbangtan0612
Eng Trans: Iraide@bts_trans
TR Trnas: BTSTurkey

Yorumlar