Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [AĞUSTOS/2013] HARU-HANA Vol. 19 BANGTAN Röportajı - V

Tüm Bölümler

S1: Gerçek ismin?
Kim Taehyung

S2: Memleketin?
Daegu-> Kojang-> Daegu->Seul

S3: Lakabın ve Japon hayranların tarafından nasıl çağrılmak istediğin?
"Mongtae" (*'Mong' Japonca ayakta uyuyan demek Tae ise adı.), TaeTae.

S4:  Seni etkileyen bir şarkı ya da sanatçı?
Eric Benet ve benzerleri.

S5: Küçükken hayalin neydi?
Şarkıcı olmak.

S6: Sevdiğin bir cümle (Hayat felsefen)?
Şimdi buldum, "Havalı bir şekilde sonuna kadar yaşayalım." Hayata sadece bir kere geldiğimiz için, sabahları huzurla uyan ve işinde elinden gelenin en iyisini yap.

S7: BTS’i bir renkle açıklaman gerekse, bu hangi renk olurdu?
Sahnede siyah, sahne dışında beyaz. (Jin: Beni taklit ediyorsun değil mi?)

S8: Son zamanlarda ne dinlersin?
Migel, The Weeknd

S9: Her gün kesin olarak yaptığın şey?
Bir bölüm anime izlerim. Bir sürü Japonca anime izliyorum! Son günlerde Fairy Tail'i izliyorum. Ayrıca, her gün twittera veya fancafeye bir şeyler yazıyorum ve her gün hyunglarımı kızdırıyorum.

S10: Son zamanlarda seni ağlatan bir olay?
Ailemle kucaklaştıktan sonra kontratı imzaladığım zaman ağladım. Ailem Geoje adasında yaşıyor.

S11: Endişelendiğinde konuştuğun kişi?
Jimin ve Jin. (Jin: Eh, ne zaman bana akıl danıştın? (gülüyor)) Akıl danışmaktansa tavsiye vermelerini isterim. Jimin'le yaşıt olduğumuz için konuşmak kolay oluyor.

S12: Bir sevgilin olursa yapmak istediğin şey?
Sonbaharda süper markete gidip *Ebisen almak (*nişanta ve karidesle yapılan bir tür tatlı) ve sonra parka gidip onunla güvercinleri beslemek.

S13: Kendinden büyük bir sevgilisi olacak gibi ve kendinden küçük bir sevgilisi olacak gibi görünen üye?
Büyük biriyle beraber olacak üye -> Jimin
Küçük biriyle beraber olacak üye-> SUGA

S14: Üyeleri insan olmayan varlıklarla eşleştirseydin, bunlar ne olurdu?
Rap Monster->Futbolcu
Jin->Prens
SUGA->Beysbol oyuncusu, 3. vurucu
J-HOPE-> Geyik
Jimin->Jeju'nun Dol harebangı (taş heykel)
Jungkook-> Küçük kuzenim

S15: İnsan olmayan varlıklarla konuşma yeteneğin olsaydı, neyle konuşmak isterdin?
Arabalar.



Eng Trans: Iraide@bts_trans
TR Trnas: BTSTurkey

Yorumlar