Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: V

Tüm Bölümler
V


Gerçek adı: Tae Hyung.

Doğum Tarihi: 30 Aralık 1995


Üyeler bana 4D diyor. (Ç/N: 4. boyut) Neden böyle söylediklerini gerçekten bilmiyorum. (RapMons: Şimdi olduğu gibi boş bir yüz ifadesi olduğu zaman gerçekten 4D gibi oluyor. / J-HOPE: V'nin, 4D'liği sayesinde eğlence programlarında göstereceği çok çekiciliği olacağını düşünüyorum.

Ranzanın üst katında animasyon izlerken, üyeler bana bakıp "Şu bağımlı.." diyorlar. Ama Jin hyung yurda geldiğinde birçok ortak noktamız olduğunu öğrendim. Hyungun prens gibi temiz bir hissi var; ama o da benim gibi animasyon izlemeyi çok sever. (Jin: Temiz olmakla animasyon sevmek birbiriyle bağlantılı değil!) Bu günlerde ne zaman bir animasyon çıksa, beraber izleyelim diye konuşuyoruz. Digimon Adventure, Wolf Children ve The Girl Who Leapt Though Time'ın tüm bölümlerini izledim ve Hosoda Mamoru'nun diğer animasyonları da benim şu anda favorilerim. Tooniverse'deki tüm çizgi filmleri çok seviyorum ve sanırım hepsini izledim.

Danny Jung'ın videosunu izleyince ondan çok etkilendim ve saksafon çalmaya başladım. 3 yıl boyunca saksafon çaldım. Ancak, birden bire dans etmek dikkatimi çekti ve başka bir yolda ilerlemeye karar verdim. Klasik saksafondan caz saksafon sınıfına geçince dersleri bıraktım; bu yüzden eskisi kadar iyi miyim emin değilim. Ama üç yıl önce gerçekten güzel çaldığımı düşünüyorum. Alkış! 

Kendi kendime bireysel bir beceri için çalışmam. Hiçbir şey hazırlamam. Sadece o ana uyan şeyi yaparım ve "Bugün ne yapmalıyım?, Şunu denemeli miyim?" diye düşünürüm. Ama... (yapacak) hiçbir şey bulamadığım zamanlar da oluyor (gülüyor). 

Hiç log çekmediğim için gerçekten çok üzgündüm. (BANGTAN üyeleri çıkış yapmadan önceden beri log çekip bloglarında paylaşıyorlar. Fakat V çıkıştan önce hiç log çekmedi.) Hyunglarımın loglarını hep takip ettim; ama kendi loglarımı hiç blogda paylaşmadım. Kendi başıma oturdum ve "Bugün, 2013'ün şu ayı ve şu günü. Bugün şunu yaptım. Bu blogda yayınlanmayacak, değil mi? Bu çok kötü." şeklinde kendi kendime log çekerdim. Grup logu çektiklerinde de aslında oradaydım ama ekranda görünmüyordum. Çöp kutusunun orada ayakta duruyordum. 

Bangtan üyesi olduğum halka açıklanınca sadece bir tane hayran mektubu aldım. Çok mutluydum. Gündüz 4'e kadar uyumadım ve mektubu 15 kere falan okudum. Sürekli hyunglarıma gösterip durdum. 

No More Dream dansında, gözlüğümü attığım sahnede bir sürü hata yaptım. (Perfromans sırasında) Gözlük fermuarlı arka cebimde duruyor. Bir keresinde ellerimle gözlük yapmak zorunda kalmıştım. Ve birçok kez gözlüğü çok sert atıp performanstan sonra bulamadığım da oldu. 

Film izlerken genelde ağlamam. Ama yakın zamanda Jin hyungla Miracle in Cell No.7 filmini izlerken ağladım. Sanki gözlerimde biri musluk açmış gibi ağladım. 

Henüz hiç ciddi bir ilişkim olmadı. İlk aşkımla evlenmek ve sonsuza kadar onunla beraber olmak istiyorum.

Eng. Trans: Christie@bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar