Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: SUGA

Tüm Bölümler
SUGA

Gerçek adı: Min Yoongi.
Doğum Tarihi: 09.03.1993


Daegu’da söz yazarı olarak kullandığım bir sahne ismim vardı. Yine onu kullanmak istedim fakat çok etkili olmadığını ve daha sevimli bir isim kullanmam gerektiğini söylediler bu yüzden patron Bang Sihyuk ve ben birkaç isim düşündük (bulduk). Patron bu seçeneklerin arasında bana en çok “Suga”nın uyduğunu söyledi ve böylece bu ismi aldım. Büyüleyici bir isim fakat bence insanların istediği de bu. Sahnede çizdiğim görüntüyle birebir zıt. 

Seoul’e ilk geldiğimde, kayıt stüdyosuna gittim, RapMonster ve eğitim gören diğer iki kişi farklı renklerde Adidas eşofmanı giyiyorlardı (mavi, yeşil ve siyah). Ben de bir tane almalıymışım gibi hissettim ve gidip bir tane mavi eşofman takımı aldım (gülüşmeler). 

Bangtan ismi biz daha diğer isimleri düşünmeden kesinleşmişti. Yine de birkaç tane başka isim önerisi vardı. Young Nation, Big Kids ve birkaç başka aday fakat Bangtan’ın kulağa daha havalı geldiğine karar verdik. 

6. sınıfta Stony Skunk sunbaenim’in “Ragga Muffin” şarkısını duyduktan sonra müzik kariyeri yapmaya karar verdim. Epik High sunbaenim’in “Fly” şarkısını dinledikten sonra da rapi seçtim. Şirkete girmeden önce müzik yapımında gerekli olan basit midi-gear*ım vardı. O aletler, bir söz yazarı olarak her gün 2 saat yürüyerek ve öğünlerimi geçiştirerek biriktirdiğim paralarla aldığım şeylerdi. Fakat log’larımızdaki tüm ekipmanlar, patron BangSihyuk’un bize verdiği şeyler (gülüşmeler). 

Debut öncesi şarkılarımızdan olan “Satoori Rap”te ben Daegu şivesi ile rap yaptım. Benim şivem şu an biraz garip çünkü düzelttim; fakat Daegu’ya yapacağım hızlı bir ziyaretle bunu çözeceğim. 

2011’de yazdığım şarkı sözlerinden birinde şöyle bir kısım vardı “Rapim, Superstar-K’in Huh Gak’ın nefesini kesiyor” Kendime bu kadar çok güveniyordum fakat stajyerlik zamanı uzadıkça, “Değerim bu kadarmış. Vaz geçmeli miyim?” diye düşünmekten kendimi alamadım. Bunu söylememe rağmen, gece yarıları hep rap yazdım ve çok fazla çalıştım. 

Benim rolüm genç üyeler hata yaptığında onları azarlamak ve dırdır etmek. Çünkü grupta acımasızca konuşabilen tek üye benim. Dürüst ve açık sözlü bir kişiliğim var bu yüzden bir şeyin doğru olmadığını hissettiğim zaman, bunun hakkında hep konuşurum. 

Daha önce bunu Twitter’da paylaştım, gerekli tüm malzemeleri aldıktan sonra, gerçekten yemek pişirme yarışı yapmak istiyorum. Jin hyung da yemek pişirmede iyidir; fakat ben de  bu konuda biraz bilgi sahibiyim (gülüşmeler). 

Twitter’da sık sık "슙슙"(Şyup Şyup) ve "응캬캬"(Ingkyakya) kelimelerini kullanıyorum. Bunu seven insanlar da var ve bunun yapış yapış olduğunu söyleyen insanlar da. Gerçek kişiliğim böyle aegyolu değil ve aslında oldukça basit birisiyimdir. Böyle yazıyorum çünkü bunu hayranlarla birlikte yapmak istiyorum. Bunun, hayranlara onları sevdiğimi göstermenin bana özel bir yolu olduğunu söyleyebilirsiniz.


Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar