Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: RAP MONSTER

Tüm Bölümler
RAP MONSTER

Gerçek adı: Kim NamJoon. 
Doğum Tarihi: 12 Eylül 1994. 

Underground günlerim boyunca, sahne ismi olarak Runch Randa’yı kullandım. Beni raple tanıştıran arkadaşımın karakterinden esinlenerek bu ismi seçtim ve o zamanlar Maple Story ile ilgileniyordum. Şarkı sözü yazarken kelime hazinemin fazla olması için birçok kitap ve her türlü yazıyı okuyordum. Çıkışımızdan sonra bunu devam ettiremedim çünkü çok meşgulüz. Fakat aklıma bir fikir gelirse ya da hatırlanacak güzel bir kelime, onu hemen not defterime yazıyorum. 

Bir ara lakabım “Dance Prodigy (Dans Dehası)” idi. Dansta çok kötü olduğum için dans hocam ve şirket çalışanları bana böyle seslenmeye başlamıştı. İyi ve kötü olduğum şeyler arasındaki fark son derece açık. Dans konusunda; “Ah, bu benim özelliğim değil, herkesin farklı özellikleri (yetenekleri) vardır ve herkesin yapmaması gereken şeyler vardır” diye düşünmüştüm. Fakat sonradan anladım ki bu imkansız değildi. Bugünlerde aslında normal biri gibi dans ettiğimi söylüyorlar. Üyeler buna katılmasa da (gülüşmeler). Bunu göstermememe rağmen, aslında sahnede çok gerginim. Televizyonda izlediğim insanlar, Mnet <M! Countdown>’da Led ekranların arkasından çıkıyorlardı; bu yüzden bunu yapmak aslında büyüleyici ve sinir bozucu. Bir kere sahneye mikrofon arkalığım olmadan çıktım bu yüzden bunun için de endişelendim. Fakat sahneye çıktığımda, ortamın gücü bendeymiş gibi hissettim. Bence hiphop yaparken bu tarz bir düşünceye ihtiyacınız var. Çünkü sert bir görünüşüm var, bazen “Buradaki en iyi benim” diye düşünüyorum. Fakat gördüğünüz gibi değil, gerçek hayatta utangaç bir kişiliğim var. Üyeler sahnedeki benle sahne dışındaki ben arasında büyük bir uçurum olduğunu söylüyor. (Suga: Sahnede, gözlük takıyor ve güçlü bir imaja sahip; fakat aslında sevimli şeyleri sever. İmza gününde bir hayrandan aldığı Pocket Monster (Peluş canavar/Pokemon peluşu) yatağında duruyor.

Yurtta geceleri yüksek sesle şarkı söylemek gibi bir alışkanlığım var. Her zaman şarkı söylüyorum bu yüzden bunun üyeleri etkileyeceğini hiç düşünmemiştim. Bunu bir süre sonra fark ettim fakat üyeler hiçbir şey söylemiyordu- galiba lider ve yurttaki ilk üye olduğum içindi. (Gülüşmeler) Bence, şimdi %7,80 oranında geliştim. Güncel olayları ve önemli haberleri sürekli kontrol ederim. Yoğun programlarımız yüzünden dünyada olan biten şeyleri kaçırmanız çok kolay. Fakat ben bunu sevmiyorum bu yüzden haberleri kontrol ediyorum. 

Eğer idol olmayan bir kız arkadaşım olursa; idol olduğum için üzgün olduğumu anlatan bir şarkı yazmak isterim. Onun, benim idol olduğum gerçeğinden ne kadar hoşlanmayacağını hayal edin, her zaman çok yoğun olacağım ve o orada olduğu halde beni seven başka bir sürü hayranım olacak. “Senin düşündüğünden daha iyi biriyim” bunu, onun bilmesini isterim. Diğerlerinin ne söyledikleri ne yaptıkları önemli değil, kendimi en iyi ben biliyorum. Ayrıca, bunun beni küstah göstermesine rağmen, daha yeteneklerimin yarısını gösterdiğimi söylemek istiyorum. Çok fazla cazibem var ve ileride bunları göstermeyi umuyorum.

Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar