Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: JUNG KOOK

Tüm Bölümler
JUNG KOOK

Gerçek adı: Jeon Jungkook. 
Doğum tarihi: 1 Eylül 1997. 

Benim için, Busanlı olduğumdan 'Martı', 'Young Gun' gibi sahne isimleri düşünüldü. Ama herkes JungKook'un en iyisi olduğunu söyledi. 7. sınıfta bazı abilerim ve arkadaşlarımla bir kulüpte b-boying öğrendim. Daha sonra, Mnet 'Superstar K2' seçmelerine gittim ve şu anki şirketimin çalışanları tarafından seçildim. Dans ettiğim zaman, Bang Sihyuk başkan bana "Duygu yok. Dans ederken hiç duygularını kullanmıyorsun." dedi. Bu yüzden eğitim için Amerika'ya gittim. Urban stili, kadın dans stillerini, güçlü dansları ve birçoğunu ünlü koreograflardan öğrendim.  Dans ederken duygu gösterebilmeyi düzgünce öğrendiğimi düşünüyorum. Kore'ye gelir gelmez abilerime "Hyung, Amerika harika. Tekrar gitmek istiyorum" dedim. Bu yüzden abilerim biraz üzüldü. (gülüyor) 

'No More Dream'da, ben "Tamam anne, kütüphaneye gideceğim dedim." kısmını söylüyorum.  Birçok kez çalışma salonuna gittim. Ama genelde çizgi roman okurum. Bekle, kütüphane neydi?Boş ver, asla çalışma salonuna (kütüphaneye) gitmedim. 

Abilerim bana "Golden Maknae" adını verdi. Hepimiz gerçekten çok yakın olduğumuzdan, sanırım onlara karşı saygısızca davranıyorum. Abilerime can sıkıcı şey söylemek çok istiyorum. (gülüyor) (Suga: Onun iyi bir hafızası var, bu yüzden bizi taklit edebiliyor. / RapMonster: Bizi taklit ettiği zaman seslerimizi garip taklit ediyor.)  

Maknae olmanın kötü bir yanı yok.  Hepimizin yurtta kendi yatakları var.  Abilerim  üst yatakları kullanıyor ama ben yatağımı en son seçtiğim için gerçekten başka bir seçeneneğim yoktu. Jimin abi'den yaklaşık 3 cm uzunum. Onun uzadığını sanmıyorum. (Jimin: Ben ondan 2 yaş büyüğüm ama benim boyumla alay ediyor; bunun doğru olduğunu sanmıyorum. / Suga: JungKook ilk geldiğinde onun benden daha kısa olduğunu hatırlıyorum. Şimdi onun uzadığı görmek, onu ben büyütmüşüm gibi hissetmeme neden oluyor.) 

Çok fazla yemeği seviyorum, bu yüzden ilk üçünü söyleyeceğim. Birincisi pirinçli domuz eti çorbası, ikincisi sashimi ve üçüncüsü yılan balığı.  

Jin abi ve benim aramda 5 yaş var. O, çocukluğu hakkında konuşurken gerçekten nesil farkını hissediyorum. Eskiden yediği krakerlerden, 'Godzilla' filminden, H.O.T  ve bunun gibi şeylerden bahsederken bazen gerçekten anlamıyorum. Abilerim şu anda fırtınalı (heyecanlı) bir ergenlik geçirdiğimi söylüyor. Ama ben ergenlik olduğunu düşünmüyorum. (Suga: Ergenlik dönemindeki insanlar, ergenlik döneminde olduğunu bilmez. Ben bu yaşta yapması gereken şeyleri tecrübe edemediği (yapamadığı) için üzülüyorum. / RapMonster: Bizden daha sonra askere gidecek olmasını hala kıskanıyorum.)

Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar