Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: JIN

Tüm Bölümler
JIN


Gerçek Adı: Kim Seokjin.
Doğum Tarihi: 04.11.1992

İlk sahne performansımız <M!Countdown>da büyük bir hata yaptım. İlk defa mikrofon arkalığı takmıştım ve mikrofon arkalığı pantolonuma takılı bir şekilde sahneye çıktım; ama çok ağırdı. "We Are Bulletproof Pt. 2" performansında zıpladığımız bir sahne var. Bu sahnede, pantolonum baldırlarıma kadar düştü (gülüyor). Hemen pantolonumu yukarı çektim ama ikinci defa (zıplarken) yine düştü. 

Yemek yemenin yanı sıra, yemek tariflerine ve fotoğraflara bakmayı da çok severim. Ama yemek yaptığım zaman üyeler çok iyi tepki vermiyor; çünkü yemeklerimin tatları hep birbirine benziyor. Yemeğin içine koyduğum malzemeleri farklı bir sırayla koysam bile sonuç aynı oluyor. Çünkü uymamız gereken bir diyet var ve tek yiyebileceklerimiz, tavuk göğsü, soğan, kırmızı biber ve pilav. (Jimin: Bir keresinde, tavuk göğsü eti ve soğanı yemek çubuğuna şişledik ve pişirdik. Ama yanık koktu.) İyi yemek yapamadığım için, iyi yemek yapabilen biriyle evlenmek istiyorum. Asla, benden daha kötü yemek yapan biriyle evlenmeyi düşünmedim. Gördüğüm tüm sağlık ürünlerini yerim. Ama başka insanların (sağlık ürünlerini) yemem. 

Yurda son gelen ben olduğum için, alışmakta biraz zorluk çektim. Çok düzenli değilimdir ve sürekli temizlik yapmam; ama bence herkes yemek yedikten sonra kendi bulaşığını kendi yıkayıp kaldırmalı; kirli çamaşırlarını, çamaşır sepetine atmalı. Bunu sadece J-Hope ve SUGA yapıyor. Üyeler, etrafı pis bıraktıklarında, "Ah, burada yaşayabilecek miyim?" diye düşünüyorum ve her şeyi temizliyorum. (SUGA: Yurdumuza temizlikçi kadın gelmeye başladıktan sonra her şey yoluna girdi.) 

Bir kere okuldan sonra prova odasına gittim ve yeni birini gördüm. Birden bire yanıma geldi ve bana sürtünerek dans etmeye başladı (gülüyor). Bu V'ydi. (V: İsteyerek dans etmedim, eğitim gören başka bir hyung bana dans etmemi söyledi. "Daha sonra en büyük hyung gelecek, o zaman çekiciliğini göster. Seni hatırlayacağı bir ilk izlenim yarat." dedi. Jin hyung gelir gelmez, utandım ve yere bakarak dans ettim. Hyung bana boş bir ifadeyle bakıyordu ve sonunda bana, "Sen önde, orada dans et" dedi.) "Bu çocuğun sorunu ne, cidden?" diye düşündüm. Bu hala çok büyüleyici. Başlarda bilmiyordum; ama onunla yaşadıktan sonra çok ortak hobilerimizin olduğunu öğrendim. Bazen bilgisayarın başındayken V gelir ve "Hyung, sen de mi bunu yapıyorsun?" der ve bazen V bir şey yaparken aynısını ona ben sorarım. O andan itibaren, "Bu çocuk 4. boyutta olsa da, benimle aynı hobileri paylaşan normal biri" diye düşündüm. 

Super Mario ve Maple Story oynamayı severim. Super Mario oynamaya 5 yaşımda, Maple Story oynamaya 7'ye giderken başladım ve hala çok severek oynuyorum. Super Mario karakterini ve Maple Story'deki çok şirin yaratıkları görünce huzurlu hissediyorum.


Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar