Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: JIMIN

Tüm Bölümler
JIMIN



Gerçek Adı : Park Jimin.
Doğum Tarihi : 13 Ekim 1995

Aslında ben nasıl bir sahne adı almam gerektiğini bulmak için bakındım. Bazı seçenekler, Baby J, Baby G ve Young Kid idi; fakat biz gerçek adımı kullanmayı tercih ettik. (SUGA: Hepimiz Jimin’nin en iyisi olduğu konusunda hem fikirdik.

Her gün yüzümü gördüğümden yüzümün biraz değiştiğini düşündüm fakat çevremdeki insanlar çok fazla kilo verdiğimi söyledi. Ailem beni yılda birkaç kez gördüklerinden çok endişelendiler, düzgün yemek yiyip yemediğimi sordular. Diyetten sonra daha yakışıklı olduğumu düşünüyorum… Hayranlar güzel fotoğraflarımı çekebilir mi? (Gülüyor) 

Diğer üyelerle aynı şeyleri yiyorum fakat ben daha fazla egzersiz yapıyorum. İlk kez karın kası çalışırken bir şey hissetmedim ama ilk kez sahneye çıktığımızda insanların tepkileri iyiydi bu sebeple daha sonra bu konu hakkındaki görüşlerim değişti.  (Jin: Jimin’nin vücudu tanıştığımızdan beri iyiydi.) Bunun hakkında konuşmadım çünkü utanç verici. (Gülüyor) 

No More Dream koreografisi sırasında, bütün hyunglarım ayakta bir çizgi yapıp, benim onları tekmelediğim kısımda, onları çok sert tekmelediğim için çok üzgün hissettim. Bir keresinde Rap Monster hyungu çok sert tekmeledim ve o bir süre ‘kayboldu’ (düştü). Koreografinin diğer kısmını yaparken sadece ‘Çok üzgünüm. Ne yapmalıyım? Çok canı yanmış mıdır?’ diye düşündüm. (Jungkook: Aslında tekmenin sesini siz bile duyabilirsiniz.

8. sınıftan beri poping dansı yapıyorum, ve bu konuda kariyer yapmaya Rain sunbeaenimin performansını gördükten sonra karar verdim. Bunlardan sonra, ‘Busan Sanat Okulu’ modern dans bölümüne kayıt oldum, buraya (okula) geldikten sonra dans öğretmenim bir eğlence şirketine başvuru yapmamı tavsiye etti. Modern dans yaptığım sırada, bir keresinde arkadaşlarımızla TVXQ sunbeaenimlerin ‘Mirotic’ şarkısında dans ettik ve tepkiler çok iyiydi. Bu şekilde ilerledim… Kesinlikle başarılı olmam gerektiğini hissettim. (Gülüyor) (Jungkook: Hyung soyunma odasının dışında kızların onu beklediğini söyledi.) Bu benim ilk ve son hatıram. 

İlk logumu çekerken, gözlerimi zar zor açık tutabiliyordum. Dans derslerimi bitirdikten hemen sonraydı, yüzüm dağılmıştı ve odada 8 kişi daha vardı ve gerçekten garip hissetmiştim. Eğer yalnız olsaydım daha rahat çekebilirdim. Gruba son eklenen kişi bendim bu yüzden çok sıkı çalıştım. (Jin: Jimin boş vakitlerinde bile pratik yapıyordu; pratik yapmaya bağımlı olmuştu. Günde yalnızca 3 saat uyuyordu, o kadar çok pratik yapıyordu ki pratik yaparken ölecek diye endişeleniyordum.

Bir keresinde şarkı sözü yazdım ve SUGA hyunga gösterdim ve o bana ‘Sen buna şarkı sözü mü diyorsun?" dedi. O, bana gerçekten şarkıda kullanabileceğimiz sözler getirmemi söyledi. (SUGA: Yazdığı sözler çocuk şarkısı sözleri gibiydi.

Cilt bakımıyla ilgili çok fazla şey biliyorum. Cildimi temizlemem uzun sürüyor, yüzümü yıkadıktan sonra düz bir şekilde nemlendiriciyi sürüyorum. Buradaki önemli nokta yüzünüzü havluyla kuruladıktan 3 saniye sonra nemlendiriciyi sürmeniz.

Eng. Trans: Christie@bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar