Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [18.07.2013] IZE BANGTAN Röportajı: J-HOPE

Tüm Bölümler
J-HOPE


Gerçek adı: Jung Hoseok. 
Doğum Tarihi: 18 Şubat 1994. 

Şirketim ile sözleşme imzaladıktan sonra Gwangju'da eğitim aldım. Suga ve Rap Monster'ı gördükten sonra "Onlar çok havalı. Şirketimde her türden insan var." diye düşündüm. Aralık ayında yurda taşındım ama normalden pek bir farkı yoktu. Umut verici fantastik stajyer hayatım paramparça oldu. (gülüyor) 

Gwangju'da dansım sayesinde birçok ödül aldım. Bir underground dans yarışmasını kazandım ve hatta bir festivalde performans sergiledim. (V: Bunu kanıtlayabilirim. Kore Sanat okulu'na kayıt yaptırırken, farklı bölgelerden gelen birçok stajyer vardı. Bangtan ile çıkış yaptığımda, arkadaşım bana "J-Hope hyung, Gwangju'daki dans akademilerinden birinden mi geldi?" diye sordu. Bu onun ne kadar ünlü olduğunu gösteriyor.) 

Çıkıştan önce, üyeler ve ben her gece dans pratiği yapardık. Ben, Jimin ve Jungkook sıklıkla normal pratikten ayrı 2 saat, gece yarısına kadar ya da bazen 1 veya 2'ye kadar zorlu bir şekilde pratik yapardık. İlk temel uygulama, daha sonra ayrıntıları üzerine koyardık. Dans rap gibi serbesttir, bu yüzden bazen bir daire oluşturup içinde dans ederiz. Dans etme hakkında en iyisinin ne olacağında hepimiz aynı fikirdeyiz. Ben "Rap yaparken yaptıklarınız, dans ederken yaptıklarınızla aynı. Haydi deneyin." diyerek açıkladığımda hepsi hemen anlıyorlar. Bugünlerde bence V, bu tür konuları yakalama ve anlamada en iyisi. İlk başka “Ah….ne yapmalıyım.” diye düşündüm; ama şimdi o danstan hoşlanıyor ve dansa çok ilgi gösteriyor. Rap Monster’ın dans becerileri de çok daha iyi oldu. Diğer bir deyişle o harika bir hale geldi (dansta). (Gülüşmeler) Ben ablası olan tek üyeyim. O benden 5 yaş büyük ama biz çok yakınız. Bana sürekli destek veren bir ağaç olduğunu söyleyebilirsiniz. Maske takmanın çok olumsuz yönleri var. Her şeyden önce, nefes almam çok zor ve cildimi bozuyor. Şarkı söyledikten sonra düzeltmeliyim ama türüne bağlı olarak, bazı maskeler çok iyi yukarı çekilmez ve zordur. Ama bir sürü insan beni maske sayesinde tanıyor bu yüzden mutluyum. 

Jin hyung bana yosun çorbası yapmıştı ve tadı gerçekten çok iyiydi. Söyleyecek söz bulamadım. Tadı anneminkine benziyordu. (Jin: Bu diyet menümüzden önceydi bu yüzden çorbanın içine soya sosu, tuz ve sığır eti koyabildim.) 

Tereddüt etmeden birisine yaklaşabilen türde bir insanım ve konuşma alışkanlığım da böyle. Bazen Rap Monster’a dırdır ediyorum ve o “Tamam. Artık yapmayacağım.” diyor ama o asla gerçekten dinlemez. (gülüşmeler) Tabii ki, şimdi kötü alışkanlıklarının çoğunu bıraktı. (Rap Monster: Eğer ben ateşsem, J-Hope sudur – O, benim kötü alışkanlıklarımı “kapatmada/yok etmekte” iyi. O gerçekten çok sosyal bu yüzden o diğerlerini ve grup üyelerimizi kaynaştırmakta iyi.) 

Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar