Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [AĞUSTOS/2013] CECI BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

Rap Monster

Nicki: RapMon, God of Destruction (Yıkım Tanrısı). Dokunduğum her şey kırılır/bozulur. Güneş gözlüklerimin tutacakları kırılır ya da buzdolabının tutacağı elimde kalır. İşte bu yüzden bana God of Destruction ismini taktılar.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Temiz ve sessiz öğrenci.

İdol yaşamına uyum: Bir tek müzik programlarında performans sergilediğim zaman “Artık gerçekten bir şarkıcıyım” diye düşünüyorum.

İdeal tip: Soluk bir ciltle kadınsı görünen biri.

Stajyer olduğun zamanlardan bir anı: Dans etmek bana göre değil. Dans dersi alırken birçok kez kaçmayı düşündüm. Bugünlerde üyeler bana “Dans Dehası” ismini taktı. Tabi, onlar bunu ironik bir şekilde söylüyor.

Bir gün ben de: Bangtan’ın müzik listelerinde birinci olduğu bir gün olacak mı?

Hip-Hop’la nasıl eğlenilir: Zor bir şey olarak düşünmeyin. Bu herhangi birinin tek başına dans edip eğlenebileceği bir tür- İşte bu hip-hop.

Patron Bang Sihyuk: Açık alanlarda iğneleyici konuşmalar yapan birisi, ama iyi ritmli bir müzik dinlediğinde ve övdüğünde çocuksu tarafını gösterir.

Çıkıştan sonraki bir anı: Bir müzik programı sırasında, kulaklığımı düşürdüm bu yüzden girişin birkaç barını kaçırdım (Ç/N: Sözlere biraz geç girdi. Bahsettiği performansı izlemek için TIKLAYIN). Bir sürü azar yedim fakat bu kaza yüzünden, kendimi titizlikle hazırlama ve kontrol etme alışkanlığı kazandım.

Üyelere (mesaj): Uzun bir süre için buluşalım. Bu Dynamic Duo sunbaenim’in bir şarkısının adı fakat düşünürseniz, arkasında iyi bir anlam var. Bu yüzden aklıma bu geldi.

JIN

Nicki: Pembe Prenses. Bangtan üyelerinin profilleri açıklandığında, hayranlar pembe rengi ve yemek yapmayı sevdiğimi öğrendiğimde bana bu adı verdiler.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Her zaman anne babasını dinleyen şirin maknae.

Albenim: Şişkin alt dudağım. Kafamın arkası yuvarlak.

Çekiciliğim: Eğitimdeyken, fotoğraf çekmek için eğitim aldım. Pratik yaparken, sağ çenemin çekici olduğunu öğrendim.

Üyelerin Sırları: Çok yorucu bir günün ardından, oda arkadaşım Jimin yatağından düştü ve çok yüksek bir ses çıktı. İkimiz de çok utandık.

Diğer üyelerden çalmak istediklerim: Jimin'in karın kasları.

Biri bana yakışıklı olduğumu söylediğinde: Bunu duymak beni her zaman mutlu ediyor. Son zamanlarda şirin olduğumu duymayı da seviyorum.

Yakın zamanda beni mutlu eden bir şey: Ben genel olarak çok çalışkan biriyim. Yedimiz birden aynı anda uyanınca kaos oluyor, bu yüzden hazırlanmaya erken başlamak için diğer üyelerden daha erken kalkmak benim için daha rahat oluyor. Bir süre önce (normalde kalktığımdan) iki saat erken kaltım ve bir kase mısır gevreği yedim. Bu beni çok mutlu etti. Sessizlik ve rahatlama hissi.

Çıkış yapmış olmanın en güzel yanı: İlk defa bu kadar mektup alıyorum. Ailemin yolladığı mektuplar hariç. Hayranlar bana çok mektup gönderdiği için çok minnettarım. Hepsini okuyorum ve kendi kendime "Teşekkür ederim." diyorum.

J-HOPE

Nicki: Hope (Umut), Smile Hoya (Gülümseyen Hoya). Adım J-Hope olduğu için bu lakaplarım var.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Dans etmeyi seven tutkulu bir çocuk.

Ben küçükken: Gwangju undergroundda oldukça ünlüydüm. Rap yapmak, dans etmek ve şarkı söylemek benim hayatımdı.

Benim için Bangtan: Diğer ben.

Yağmurlu günlerde dinlenecek bir şarkı: Remy Shand - Rocksteady.

Gergin olduğumda: Gökyüzüne bakarım. Son zamanlarda mutluyum, bu yüzden doğal bir şekilde (gerginliğim) gidiyor.

Diğer üyelerden çalmak istediklerim: Benim karın kaslarım yoğun programımızdan dolayı gittiği için, Jimin'in çikolata (şeklindeki) karın kasları. Ayrıca RapMon hyungun rap yapma yeteneği ve onun İngilizcesi de iyi?!

Üyelerin Sırları: Hepimizin karın kasları var. Sadece benimki biraz eridi.

Bir gün ben de: Beenzio sunbaenim ve A$AP Rocky (gibi) olacağım. Müzik ve moda konusunda onlardan etkileniyorum.

Eğer bir eğlence programına çıkarsam: Bu konu için en iyisi V. Onun 4D çekiciliği var. Eğer iyi bir şekilde kontrol ederse, bence herkesi güldürebilir. Bunu dört gözle bekliyorum.

V

Nicki: Boş Tae, TaeTae, Vee. Gerçek adım Taehyung. Bazen boş yüz ifadelerim olduğu için, Boş Tae; TaeTae gerçek adımdan türetildi, Vee çünkü bazı kişiler sahne adımı telaffuz etmekte sorun yaşıyor.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Normal, enerjik ve komik bir öğrenci.

Ben küçükken: 7. sınıftan beri saksafon çalıyorum. Babamın tavsiyesi üzerine, şarkıcı olmaya karar verdim.

Çekiciliğim: Gözlerim genelde boş bakabilir; ama ayrıca çok eşsiz bir his veriyorlar.

Bir numaralı aşçı: Suga! O, pirinç kimchi tavayı gerçekten çok güzel yapıyor. ***** Ah! Yemek pişirmekle ilgili bir şey daha var - Jin hyungun, J-Hope hyungun doğum günü için yaptığı yosun çorbası.

Sahne ismimim arkasındaki gerçek: Büyük babam aslında, isim koyma konusunda uzmandır. Bu yüzden, konu isme gelince hassaslaşır. Yapımcı Bang bana V adını önerdi. Bu çok etkileyici güzel bir isim ama henüz büyük babama söylemedim. Kızar diye endişeleniyorum (gülüyor).

Üyeler yurttayken: Yemek püskürtmek, yurdumuzda sürekli olan bir şey ve bu durumlarda pisliği temizleyen J-Hope'tur. Ardımızdan tıpkı bir anne gibi güzelce temizler. Ben ise (evin) oğlu rolündeyim. Bulaşık makinesinden sorumluyum. Kirli bulaşıklarını herkes kendi yıkıyor, Jimin mutfaktan ve RapMon hyung yerleri silmekten sorumlu.

Ortamı neşelendiren: Tabii ki de V. Üyeler farklı düşünebilir. Sanırım onlar SUGA hyungu seçer.

Bu durumlarda çok iyiyimdir: Sahnedeyken. Bunu çekimleri izlerken fark ettim, yakın çekimde sandığımdan daha havalı görünüyorum. Bu tabii ki görevliler sayesinde arşivlendi; ama yine de memnunum.

SUGA

Nicki: SUGA. Gerçek adım Min Yoongi; ama şimdi lakabım ve adım bu.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Müzikle ilgilenmeye 6. sınıfta başladım. Orta okulda klasik şarkı bestelemeyi öğrendim ve sonra her gün şarkı sözü yazmaya başladım.

Tatlı biri miyim?: Hımm. Tatlı olmaktansa, açık sözlü bir Gyeongsangdo erkeğine daha yakınım. Ama hayranlar önünde, tatlı biriyim.

Çekiciliğim: Gülümseyen gözler?

Stresle nasıl başa çıkıyorum?: Deli gibi şarkı sözü yazıyorum. Bu sürekli yaptığım bir şey; ama müzikle stres atmaya alıştım.

Sinirliyken dinlediğim müzik: Ricky Ross - Hold Me Back.

Benim için müziğin anlamı: Her şey! Eğer müziği hayatımdan alırsanız, geriye hiçbir şey kalmaz.

Hip-Hop yeni internet kullanıcılarına (mesaj): Bu kesinlikle zor bir tür değil. Bu popüler bir müzik türü. Hip hop sanatçıların (içten) duygularını hissetmenize imkan verir.

Yurtta üyeler: Programımız olmadığında, menajerimizin emriyle ayrıntılı bir şekilde kendimizi izliyoruz ve her fırsat bulduğumuzda pratik yapıyoruz. Biz pratik yapmak için yaşıyoruz!

Yakın zamanda beni mutlu eden şey: İlk imza günümüz. Ayrıca bugün, çünkü bu bizim ilk fotoğraf çekimimiz.

JUNG KOOK

Nicki: Jeon Jungkookie, Golden Maknae, Kookie.

Maknae olmak: Bir artısı, çocukça davranabiliyor olmam.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Oyun oynamaktan ve hip hoptan hoşlanan sıradan bir öğrenci.

Küçükken ben: Sanata büyük ilgi gösteren bir çocuktum.

Şu anda ben: Meraklı 17 yaşında biri. Oyunlar, arabalar, makyaj, resim çizmek. Bir sürü sorum var.** Bu aleti düşündüğünüzde, nasıl kullanıyorsunuz.**

Benim için BANGTAN: Bangtan benim hayatım~!

Başarmayı gerçekten çok istediğim şey: Beste yapmak. Bunun için gerçekten çok çalışıyorum. Sadece temel bir müzik programını üstten incelesem de, hyunglarım gibi harika sözler yazan bir müzisyen olmak istiyorum.

Günün en sevdiğim anları: Dinlenme zamanı, boş zamanlar, yemek molası. Bir tek bu zamanlarda oyun oynayabildiğimi fark ettim (gülüyor). Prova yapmak ve sahnede performans sergilemek de eğlenceli.

Diğer üyelerden çalmak istediklerim: Rap Monster hyungun bildikleri, J-Hope hyungun pozitif oluşu, Jimin hyungun kararlılığı ve efortu, V hyungun doğal yeteneği, Jin hyungun geniş omuzları.

Son günlerde bağımlısı olduğum şeyler: Sadece müzik. Tüm gün kulaklıklarım kulağımdadır ve müzik dinlerim. Sanırım sonsuza kadar böyle olacağım.

JIMIN

Nicki: Ddochi. Orta okuldan beri arkadaşlarım bana yavru köpeğe benzediğimi söyler ve böyle seslenir.

Takımdaki rolüm: Karın kaslarından sorumluyum. Son günlerde egzersiz yapacak vaktim olmadığı için biraz eridiler. Eski haline dönmeleri için egzersiz yapmalıyım.

Çıkış yapmadan önceki imajım: Orta okuldan beri şarkıcı olmak istiyordum. Plan yaptım ve aileme anlattım. Mutlu bir şekilde onay verdiler.

İdeal tip: Şirin ve çekici bir kız.

Benim için BANGTAN: Uzun zamandır sahip olduğum hayalimi gerçekleştirmemi sağlayan bir diğer ailem.



Çekiciliğim: Aslında çekiciliğim karın kaslarım değil; gözlerim.

"Havalı" olduğunu düşündüğüm biri: Bigbang üyesi Taeyang sunabenim, Shinhwa üyesi Minwoo sunbaenim ve Chris Brown'u seviyorum.

Jimin'in Bakışları: Hünüz bakışlarımda karizma göremezsiniz, ben sadece şirinim. Daha kamerayı bile bulamıyorum (gülüyor).

Diğer üyelerden çalmak istediklerim: RapMon hyungun boyu, V'nin yeteneği ve bakışları, J-Hope'un temiz oluşu, SUGA hyungun çeşitli bilgileri.

En seksi olduğum zaman: Sahnedeyken doğru kamerayı bulup, kameraya yoğun bir şekilde baktığım zaman. Bende genelde seksilik bulamazsınız. (Genelde seksi biri değilimdir.) 

10 yıl sonra ben: Başarılı ve halkın tanıdığı bir müzisyen. Ve 10 yıl sonra askerde olmayacak mıyım... Sanırım yalnız ve üzgün olacağım (gülüyor).

Hayranlara (mesaj): Lütfen BANGTAN'ı çok sevin ve Jiminnie'yle çok ilgilenin!

Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey
Scan cr: @bts_noname

Yorumlar