Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[12.07.2013 | FANCAFE] BTS Üyelerinin 1. Ay Kutlama Mesajları

[12.07.2013 | FANCAFE] BTS Üyelerinin 1. Ay Kutlama Mesajları

[12.07.2013 | FANCAFE] BTS Üyelerinin 1. Ay Kutlama Mesajları

[12.07.2013 | FANCAFE] BTS Üyelerinin 1. Ay Kutlama Mesajları


Rap Monster: Merhaba ARMYler

Ben Bangtan'ın lideri Rap Monster. Her zaman "Merhaba, ben Rap Monster~" girişini kullandıktan sonra böyle resmi bir giriş yapmak çok garip haha

Çıkış yapalı bir ay oldu! Vay.. Her zaman çıkış yaptıkta sonra, bir ay sonra, bir yıl sonra, ne yapacağımı nasıl hissedeceğimi düşündüm. Sanırım böyle bir şey.. Her gün mutluyum.

Ve Born Singer'ı da yayınladık. Şahsen bu şarkı, yazmak için çok emek harcadığım bir şarkı. Suga hyung ve J-Hope da çok çalıştılar. Üzerinden 20 gün geçmiş olsa da ilk performansımızdan sonra hissettiklerimizi şarkı sözlerine koymaya çalıştık. Sahnede, sahne dışında, bekleme odasında, minübüsümüzde... dolambaçlı bir şekilde yazmaktansa dürüst bir şekilde yazmak en iyisi. Korkularım, zayıf noktalarım, umarsızlığım, mutluluğum, sinirim, üzüntüm- yani duygularım- %100 gerçek. Bunu sizlerle paylaşmaktan hiç utanmıyorum. Bittikten sonra, vokal seslerini şarkıya eklerken biraz duygulandım.

Hayranlarımız... Ah.. Artık ARMYler. Her zaman size olan minnettarlığımı nasıl göstereceğimi merak ediyorum; ama şimdi fark ettim ki tek yapabileceğim sahnede çok çalışmak, sizleri eğilerek selamlamak, el sallamak ve vakit bulunca bir kere daha size gülümsemek. Şimdi size bir hediye verebildiğim için çok mutluyum. Ve bu (hediye) müzik olduğu için daha da mutluyum. Bangtan, her zaman ARMYlere hayran olan ve müziğe ve sahneye sadık bir grup olacak.

Asla orijinal amacımızı kaybetmeyeceğiz ve ARMYlerin hiçbir zaman utanmayacağı sanatçılar olacağız.

Sizi seviyorum!

-Rap Monster.



Suga: Sonunda çıkış yapalı bir ay oldu. Bu bir ay çok hızlı geçti hatta bu konuda düşünmemiz için bile zaman yoktu; ama ARMY’ler sayesinde neşeli bir aydı. Sahnede ARMY’lerin tezahüratlarını duyduğumda, canlı hissediyorum. Ben her zaman söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim, sizi seviyorum ve teşekkür ederim. Bu iki kelime ile söylemek istediğim her şeyi ifade edemem ama umarım müziğimizle düşündüklerimizi ve hissettiklerimizi anlarsınız. Biz asıl niyetimizi daima hatırlayacağız ve sürekli en iyi performans sergileyen bir Bangtan olmak için çok çalışacağız. Lütfen sonsuza kadar bizi destekleyin ve bizim tarafımızda olun. Sizi seviyorum. ARMY!! 


V: Merhaba. ARMY’ler, Ben V. Çoktan ilk sahnede durmamın ve sizleri selamlamamın üstünden bir ay geçti. Bir ay önceki ilk performansımız sırasında bu kararlılık ve düşüncelerimizle bir çiçek dürbün gibi beraber karıştık…Bunları unutmayacağım. İyi müzik yaparak ve en iyi performanslarımızı sergileyerek siz ARMY’lerin yüksek sesli tezahüratlarınızı ve bize gösterdiğiniz büyük sevginizi geri ödemek için çok çalışacağız. Çok çalışan bir Bangtan olacağız. Sizi seviyorum ve teşekkür ederim. 

Jung Kook: Çıkışımızın öncesinden şimdiye kadar, pratiklerimize ter, kan ve göz yaşlarımızı koyduk. Geleceğe çok odaklandığım için zaten çıkış yaptığımızı fark etmek çok zor. Born Singer’ı kaydederken i
lk performansımıza çıkmadan önce sahne arkasındaki endişemizi düşündüm. Bunun bizim düşüncelerimizi içerdiğini ve dürüst olduğumuzu düşünmüyor musun?..haha. Bundan sonra çalışkan bir Bangtan olacağız. Teşekkürler, ARMY’ler. 

Jimin: RapMon abimin postasını okuduktan sonra, bu şarkıyı ilk kez duyduğum zamanki gibi gözlerim doluyor.. Umarım ARMY’ler de bizim düşündüklerimizi ve duygularımızı hisseder. Çıkışımızdan sonra her günümü, mutlulukla beraber heyecanlı, gergin ve sizden aldığımız sevgiyle geçirdim. Bu kısa postada size söylemek istediğim her şeyi anlatamam ama…Bizi neşelendiren ve sahnede kalmamızı mümkün kılan tüm ARMY’leri seviyorum. Ve Bangtan…Sizi seviyorum! 


Jin: Liderimiz Rap Monster dokunaklı bir posta yazmış. Ayrıca ben de şarkının son versiyonunu, ilk kez duyan biri gibi dinledim. Şarkıyı dinlediğim tüm zaman boyunca, gerçekten duygusallaştım. Bangtan sahnede durduğunda da bu tür duygular hissetti. 'Böyle hisseden sadece ben değilim – herkes iyiymiş gibi hareket etti ama aslında içten içe incinmişsin.’ diye düşündüm. Biz, Bangtan, çok çalışacağız ve daha güçlü olacağız ve daima ARMY’lerimizin yanında olacağız, bundan dolayı umarım ARMY’ler de (bizim yanımızda) olurlar haha. Tüm AMRY’lerimize minnettarım ve sizi seviyorum. Ne de olsa, sizin sayenizde varız. Biz çalışkan bir Bangtan olacağız bundan dolayı bize göz kulak olun lütfen! 

J-Hope: Born Singer üzerinde çalışırken birçok şey düşündüm. Son 3 yıldır eğitim alırken birçok zor ve üzücü olaylar yaşadık ama hepimiz özveri ile çalıştık. Şarkı sözündeki gibi, "her şey şu anda çok hızlı ilerliyor. Biz, Bangtan ve J - Hope, 
asıl amacımızı unutmamak için çok çalışacağız ve pratiklerimize koyduğumuz ter, kan ve göz yaşlarımız boşa gitmeyecek. Bizi neşelendiren ve bize tezahürat eden/bizi destekleyen tüm ARMY’lere minnettarım ve sizi seviyorum. Ve Bangtan..! Ben gerçekten hepinizi seviyorum!!!!!!


Eng. Trans: @bts-trans
Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar