Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[FANCAFE\TRANS] 160618 Jin Fancafe Update:

[FANCAFE\TRANS] 160618 Jin Fancafe Update:

[FANCAFE\TRANS] 160618 Jin Fancafe Update:

[FANCAFE\TRANS] 160618 Jin Fancafe Update:

[TR]

Merhaba,

Ben Bangtan'ın en büyük abisi Jin.

Fancafe'mize bakarken, son zamanlarda sınavları yüzünden üzgün olan birçok hayran olduğunu fark ettim... ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Bu kötü, ama yapabileceğim tek şey sizi neşelendirmek.
Bugün hayranları neşelendireceğim.
Biraz enerjik olun! Millet, Jin sizi neşelendiriyor.
Sınavlar, fighting deyip elinizden geleni yapmanız gereken başka bir şey, değil mi! Çünkü hayranlarımız iyi!!
Umarım hayranlarımız sınavlarını en yakın zamanda bitirir ve her gün buluşabiliriz....
Herkesi özledim. Utandım utandım.

Bugün ilk radyo kaydımızı gerçekleştirdik.
Hepimiz çok heyecanlıydık aing (utanma ifadesi)
Shindong-sunbaenim'in DJ olduğu ShimShimTapa'ya gittik!
İlk kaydımız olduğu için, karnımız tıka basa doyana kadar yedik ve şimdi bunu yemekten sonra verdiğimiz kısa molada yazıyorum.
Elimizden geleni yapmalıyız... Bu bizim için bir ilk ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ İyi yapabileceğiz, değil mi?
Ben sizi sınavlarınızda başarılı olabilmeniz için neşelendireceğim, siz de bizi neşelendirmelisiniz~

Ah şimdi gidiyoruz.
Bu kötü; ama bugün kısa kesmek (çabuk bitirmek) zorundayım ㅠㅠ
Daha erken ama...
Bye iyi uykular rüyanızda beni görün.

Oh ve bunu gerçekten her defasında söylüyorum ama

Sizi seviyorum.

[ENG]

Hello.
It’s Bangtan’s eldest hyung, Jin.

While checking our fancafe, I noticed that recently there’s been a lot of fans who are upset about their exams….ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
It’s disappointing but the most I can do is cheer for you all.
Today, I will be cheering for fans.
Get some energy! Everyone, Jin is cheering for you.
Exams are just another one of those things you should take well after saying fighting, aren’t they! Because our fans are good!!
I hope our fans can finish up their exams soon so we can meet each other every day…….(pink heart)
I miss everyone. Embarrassed embarrassed.

Today we had our first radio recording.
We were all so excited aing
We went to ShimShimTapa, the one where Shindong-sunbaenim is the DJ!
Since it was our first recording, we ate until we were very full and now I’m writing this during the short break we’re taking after eating.
We have to do good…it’s our first time ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ we’ll be able to good, right?
I’ll cheer for you all to do well on your exams so everyone must cheer for us as well~

Ah we’re leaving now.
It’s disappointing but I’m going to have to end this short today ㅠㅠ
It’s too early, but…
Bye sleep well dream of me.

Oh and I really always say this but

I love you.
____________
Eng Trans: @BTS_Trans


Tr Trans: @BTSTurkey










Yorumlar